سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: وزارت نفت به همه تعهدات خود در زمینه توزیع بنزین یورو 4 عمل کرده است.
اپلیکیشن پیام رسان سیگنال در پی هجوم کاربران جدید که از خوش بینانه ترین پیش بینی این برنامه فراتر بود، با مشکلات فنی روبرو شد.
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور با بیان این که بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در ایران از نوع H5N8 است گفت: موردی از آن در انسان دیده نشده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به اینکه در گرانی قیمت میوه ها بحثی نیست، گفت: استقبال مردم نیز از خرید میوه کاهش یافته است.
تحقیقات شرکت دیجیتایمز ریسرچ نشان می‌دهد که در سال 2020 با فشار پاندمی کرونا بر اقتصاد جهان بازار گوشی هوشمند 9 درصد آب رفته است.
وحشت در بازار طلا بیداد می کند و بسیاری از تحلیلگران به افزایش مبتلایان به کووید 19، وخامت اوضاع اقتصادی آمریکا و احتمال به تاخیر افتادن بسته کمک کرونایی 1.9 تریلیون دلاری پیشنهادی جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا اشاره می کنند.
ارزش دلار باز هم مقابل ارزهای مهم جهانی افزایش یافت.
نرخ تورم عربستان با وجود کاهش نسبی، بالاتر از سطح هدفگذاری شده باقی ماند.
بازار سرمایه نسبت به گذشته دارای شرایط متفاوتی است تا ان جا که اعتماد سهامداران به این بازار از بین رفته و هر روز بیشتر از روز قبل سرمایه آنها در این بازار سوخت می شود. اتفاقی که یک کارشناس بازار سرمایه اعتقاد دارد مسئولانی که روزی مردم را برای حضور در این بازار تشویق میکردند، حال باید پاسخگوی مردم باشند.
دومین مرحله از کمک های ویژه اقشار کم درآمد در دوران کرونا با مبلغی بین 100 تا 120 هزار تومان به حساب مشمولان واریز شده است.