در طرح  یازدهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو 2 میلیون و 403 هزار و 993 نفر برای 5400 خودرو ثبت نام کردند.
اوضاع بیکاری در ایران نشان می دهد که از جمعیت بیش از 2.4 میلیون نفری بیکار حدود 1.7 میلیون نفر را افراد 18 تا 35 ساله تشکیل می دهند.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، از ریزش 10 درصد دیگر قیمت خودروها در بازار طی یک هفته اخیر خبر داده و اعلام کرد که با توجه به کاهش نرخ ارز در کشور، به‌تبع آن کالاهای سرمایه‌ای همچون خودرو و سکه نیز با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.
اداره آمار فدرال آلمان اعلام کرد که به دنبال تاثیرات ناشی از بحران ویروس کرونا تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2020 با 5 درصد کاهش نسبت به سال قبل از آن روبرو شده است.
مرکز مدیریت راه های کشور از لغو محدودیت تردد یک طرفه در جاده های چالوس و هراز و آغاز تردد دوطرفه در این محورها خبر داد.
مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران از گشایش نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی مربوط به انبار رطب استان کرمان از روز سه شنبه 30 دی ماه خبر داد.
رئیس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت تعاونی های مرزنشین از طرح پیشنهاد تمدید خودکار کارت‌های الکترونیک مرزنشینان به مدت دو سال خبر داد.
شرکت های خودروسازی فیات کرایسلر و پژو سیتروئن بعد از مدت ها مذاکرات بالاخره روز شنبه رسماً با ادغام خود شرکت استلانتیس، چهارمین خودروساز بزرگ جهان را تأسیس کردند.
معاون روابط کار وزارت کار درباره صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال و حیات اقتصادی بنگاه های مشکل دار و پایداری تولید گفت: استان خراسان رضوی در بین استان‌های کشور بیشترین حمایت مقرری بیمه بیکاری را از کارگران مشمول این قانون داشته است.
انجمن تولید کنندگان خودروهای سواری چین اعلام کرد که فروش این خودروها در دسامبر سال 2020 به لطف بهبود مداوم وضعیت بازار این کشور به روند صعودی خود ادامه داد.