انتشار ویدیویی از جک ما، موسس گروه علی بابا باعث شد ارزش سهام این شرکت روز چهارشنبه بزرگترین رشد روزانه در شش ماه گذشته را تجربه کرده و 63 میلیارد دلار به ارزش بازارش اضافه شود.
بهای معاملات نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر انتظارات برای اقدامات محرک مالی گسترده دولت جدید آمریکا و رونق یافتن تقاضا برای سوخت، به روند صعودی روز گذشته ادامه داد.
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز چهارشنبه 1 بهمن 1399 در صرافی‌های بانکی به 21 هزار و 950 تومان رسید.
فروردین ماه سال جاری بود که پای قالیباف اصل به سازمان بورس باز شد تا سکان هدایت این سازمان را بر عهده بگیرد، ماموریتی که بر خلاف سابقه 10 ساله‌اش در شرکت بورس، چندان طولانی نبود و پرونده حضورش روز گذشته با استعفایی که تقدیم وزیر اقتصاد کرد، بسته شد.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با اقدامات صورت گرفته و همکاری مردم میزان مصرف گاز کاهش یافته است و نیازی به واردات گاز به کشور نخواهد بود.
رگولاتوری اعلام کرد میانگین قیمت هر گیگابایت اینترنت در بسته‌های طولانی‌مدت اپراتورها که اعتبار زمانی بیشتری دارند، ارزان‌تر از میانگین قیمت در بسته‌های کوتاه‌مدت است و افرادی که به‌صورت مستمر از اینترنت استفاده می‌کنند، می‌توانند برای کاهش هزینه‌های خود بسته‌های بلندمدت را خریداری کنند.
جک ما، موسس میلیاردر گروه علی بابا و گروه آنت پس از ماهها دور ماندن از انظار عمومی که گمانه زنیهایی را درباره گرفتاری وی با تفحص فزاینده دولت چین از امپراطوری اینترنتی اش برانگیخت، دوباره ظاهر شد.
ایسنا/خراسان رضوی
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه اگر ارزپاشی می‌کردیم، دلار به 50 هزار تومان و نرخ تورم به 120 درصد می‌رسید، گفت: درآمدهای ارزی کشور رو به افزایش است.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که متاسفانه عدم وجود برنامه راهبردی در بازار سرمایه منجر شده تا مردم با سرمایه گذاری در این بازار متضرر شوند.