عربستان سعودی توانست در رقابتی تنگاتنگ با روسیه در سال 2020 همچنان به عنوان برترین صادرکننده نفت خام به چین باقی بماند.
قیمت جهانی طلا در معاملات روز جمعه در حالی سقوط کرد که رشد سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا قیمت دلار را تقویت کرد، با این حال قیمت طلا به سوی ثبت بهترین هفته در 5 هفته اخیر پیش‌ می‌رود.
ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با سقوط بیش از 10 درصدی قیمت بیت‌کوین، به عنوان بزرگترین ارز دیجیتالی جهان، در 48 ساعت گذشته حدود 100 میلیارد دلار آب رفت.
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی اقدامات این بانک در جلوگیری از فروپاشی اقتصادی را تشریح کرد.
بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، صورت حساب آب و فاضلاب مشترکانی که تا یک سوم الگوی تعیین شده، آب مصرف می کنند، با تخفیف 100 درصد محاسبه می شود.
مشترکانی که در اقلیم‌های آب و هوایی یک، دو و سه قرار دارند، اگر کمتر از 200 متر مکعب گاز مصرف کنند مشمول تخفیف صددرصدی خواهند شد و عملا هیچ پولی از آن‌ها گرفته نمی‌شود.
پیامک هایی درمورد ثبت نام در سامانه سجام برای برخی مشمولین سهام عدالت ارسال و در آن اعلام شده است که اگر در زمان مشخصی در سجام ثبت نام نکنند، سود سهام را دریافت نخواهند کرد؛ درحالی که این موضوع صحت ندارد.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا با توجه به کاهش عرضه جهانی نفت، پیش بینی کرد قیمت نفت در سه ماهه اول 2021 به طور متوسط 56 دلار در هر بشکه و تا 2022 به طور متوسط حدود 50 دلار در هر بشکه باشد.
هند امیدوار است با روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا که ممکن است تسهیل تحریم‌ها علیه صادرات نفت ایران و ونزوئلا را به دنبال داشته باشد، منابع واردات نفت را متنوع کند.