چین بهترین عملکرد را در جذب سرمایه گذاری خارجی داشته است.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درست است که ایرلاین ها باتوجه به تحریم ها و شیوع کرونا شرایط سختی را پشت سر می گذارند اما این وظیفه دولت و حاکمیت است که از آنان حمایت کند و نمی توان با توجیه اینکه فقط پولدارها سوار هواپیما می شوند قیمت ها را بالا برد و قشر اعظمی از جامعه را محروم کرد.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: به‌منظور توزیع بهتر مرسولات نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، رعایت استانداردهای بسته‌بندی مرسولات ضروری است.
شرکت های استخراج طلا در شبه جزیره کامچاتکا در خاور دور روسیه طی سال 2020 بیش از 6.8 تن طلا تولید کردند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن تقریباً 8 درصد افزایش نشان می دهد.
بانک مرکزی تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران را 3500 واحد مسکونی اعلام کرد که نسبت به ماه قبل 37.6 درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل 67.1 درصد کاهش نشان می‌دهد.
دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار با اشاره به وجود چهار میلیون و 200 هزار تن کالای اساسی در بنادر کشور گفت که طبق اعلام بانک مرکزی ارز مورد نیاز تامین کالاهای اساسی سه ماه اول سال 1400 تامین شده است.
سخنگوی صنعت برق گفت: جداول خاموشی های برنامه ریزی شده اعلام می شود اما تلاش می کنیم با همکاری مردم نیاز به خاموشی نباشد.
اونس طلا نمی تواند از محدوده معاملاتی وسیع بین 1800 تا 1900 دلار خارج شود و در عین این که حمایت خوبی را حفظ کرده اما فاقد نیروی کافی برای صعود به کانال قیمت بالاتر است.
اگرچه بسیاری از کاربران از وفاداری خود به واتس‌اپ به نفع تلگرام دست می کشند اما اپلیکیشنهای رقیب دیگری هم مانند سیگنال وجود دارد و ممکن است کاربران بخواهند حسابشان را در تلگرام حذف کرده و به پلتفرم پیام رسان دیگری کوچ کنند.
اتاق اصناف ایران به استناد مصوبه ستاد ملی کرونا ، برگزاری نمایشگاه‌های عمومی عرضه و نمایشگاه همراه با فروش از سوی اصناف را ممنوع اعلام کرد.