سهام آسیا اقیانوسیه در معاملات امروز، پنجشنبه، تخت تاثیر جو روانی ایجاد شده از سقوط سنگین سهام وال‌استریت در معاملات دیشب سقوط کردند.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه در پی شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا و قرنطینه ها که نگرانیها نسبت به احیای کوتاه مدت تقاضا برای سوخت را برانگیخته است، کاهش یافت.
قیمت جهانی طلا در حالی در معاملات امروز، پنجشنبه، افت کرد که با تلاطم شدید بازارهای سهام سرمایه‌گذاران به دلار به عنوان سرمایه امن رو آوردند.
قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تغییر چندانی نسبت به روز گذشته داشت و تحت تاثیر دلار قویتر، در مسیر ثبت کاهش هفتگی و کاهش ماهانه قرار گرفت.
رییس جمهور گفت: خدا را گواه می گیرم در این سه سال هیچ شبی نبوده که با خیال آسوده سر بر بالین بگذارم. در این سه سال احساس مسئولیت دوره جنگ تحمیلی را داشتم و احساس می کردم که در جنگ تحمیلی هستیم.
مدیرعامل شرکت ملی پست از خرید بیش از 400 هزار کتاب در نمایشگاه مجازی خبر داد و اعلام کرد 25 درصد خریدها تحویل شده وباقی سفارش‌ها نیز در بازه‌های زمانی که برای خریداران مشخص شده، ارسال می‌شود.
قیمت نفت خام در معاملات امروز چهارشنبه، تحت تاثیر گزارش افت ذخایر انبارهای نفت آمریکا و کاهش شیوع کرونای جدید در چین، رشد کرد.
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه تحت تاثیر آماری که کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا و چین را نشان داد، افزایش یافت.
تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی 9 ماهه ابتدای سال 1399 به بخش‌های اقتصادی مبلغ 12199.4 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 5936.7 هزار میلیارد ریال معادل 94.8 درصد افزایش داشته است.
مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به دی 1399 برای خانوار‌های کشور به 32.2 درصد رسید.