امروز تفاهم نامه همکاری احداث واحدهای مسکونی برای رانندگان بخش حمل و نقل عمومی برون شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی امضا شد.
پاندمی کرونا فشار خردکننده‌ای بر بازارهای نفت جهان داشته و حفره‌ای چندین میلیارد دلاری در تراز مالی بریتیش‌پترولیوم ایجاد کرده است.
اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که وزارت صمت مجوز جدیدی برای واردکنندگان صادر کرده است.
قرارداد تولید و عرضه 20 دستگاه اتوبوس آمبولانس میان ایران‌خودرو دیزل و دانشگاه علوم پزشکی اراک امضا شد و تفاهم‌نامه تامین و نوسازی آمبولانس‌های ون با تکیه بر منابع داخلی نیز به امضای ایران خودرو و سازمان اورژانس کشور رسید.
رئیس جمهور جدید آمریکا اعلام کرد که بر خلاف تصمیم رئیس جمهور پیشین، تعرفه های وضع شده برای واردات آلومینیوم از امارات متحده عربی را مجدداً اعمال خواهد کرد.
وزیر راه و شهرسازی از انجام نخستین پرواز برای واردات اولین محموله واکسن کرونا تا هفته آینده از روسیه خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای انجام این پروازها انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
صندوق پالایشی یکم، با نماد پالایش روز دوم هفته را با منفی به پایان رساند.
رئیس اتاق بازرگانی تهران معتقد است برای حل شدن مشکلات بسیاری که امروز اقتصاد ایران با آنها مواجه است، راهی جز اتخاذ تصمیمات شجاعانه و جدی وجود ندارد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت:دریافت پول نقداز مشتریان در جایگاه‌های عرضه سوخت ممنوع نیست اما به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهتر است از پول نقد استفاده نشود.
رئیس کل بانک مرکزی با تشریح مواضع این بانک در خصوص سود بانکی، دلار 4200 تومانی، درآمدهای ارزی و نرخ ارز، گفت: بالا رفتن وام ازدواج منجر به سنگینی اقساط و مطالبه افزایش تعداد ضامنین خواهد شد.