روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای از مسافران خواست یک ساعت قبل از زمان مندرج در بلیت هواپیما برای انجام تشریفات پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.
فروش مدل آیفون 12 مینی در آمریکا تنها پنج درصد از کل فروش گوشی‌های جدید اپل در نیمه اول ژانویه بود که نشان می دهد تقاضای کمتری برای مدلهای کوچکتر این گوشی پرچمدار وجود دارد.
بورس وال استریت برای ششمین روز متوالی صعودی ماند.
نرخ بیکاری کانادا در یک قدمی دو رقمی شدن قرار گرفت.
شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات امروز سه‌شنبه 21 بهمن 1399 با رشد 16 هزار و و 66 واحدی به یک میلیون و 209 هزار و 20 واحد رسید.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: پروازهای فرودگاه در روز 22 بهمن‌ماه مطابق برنامه از پیش تعیین‌شده انجام می‌شود و مسافران برای حضور به موقع در فرودگاه حتماً از مسیرهای تعیین شده استفاده کنند.
سهام آمریکا در پایان معاملات روز دوشنبه تحت تأثیر خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به تصویب بسته مالی جدید آمریکا و ریکاوری اقتصاد این کشور، به رشد خود ادامه دادند و رکوردهای جدیدی ثبت کردند.
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز سه‌شنبه 21 بهمن 1399 اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 13 ارز کاهش و 25 ارز افزایش یافت. نرخ 9 ارز نیز ثابت ماند.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع نساجی و پوشاک از اشتغال 220 هزار نفری و فعالیت بیش از 5 هزار و 800 واحد تولیدی این صنعت خبر داد.
غول نفتی دولتی آرامکوی سعودی سال میلادی گذشته با ارزش 35.7 میلیارد دلار، دومین برند ارزشمند در صنعت نفت و گاز باقی ماند در حالی که سال پیش از آن ارزشش 46.77 میلیارد دلار بود.