عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید در شرایط فعلی اقتصاد ایران چاره‌ای جز پیدا کردن درآمدهای جایگزین برای پول نفت ندارد.
یکی از خدماتی که بانک مرکزی و بانک‌ها ارائه می‌دهند، فروش و انتقال ارز بابت برپایی و شرکت در نمایشگاه‌های خارج از کشور است که به تایید سازمان توسعه تجارت ایران نیاز دارد.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی انتشار برخی تصاویر از تخلفات کرونایی در اتوبوسهای بین شهری اعلام کرد که به صورت جدی با این گونه تخلفات برخورد خواهد شد و در این زمینه با هیچ کس تعارف نداریم.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش‌بینی شده در 20 سال اول بهره‌برداری از آزادراه غدیر، صرفه‌جویی 700 میلیون لیتر بنزین و 1600 میلیون لیتر گازوئیل محقق شود.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: میزان ترددهای وسایل نقلیه مختلف در روز گذشته نسبت به روز قبل از آن (20 بهمن ماه) شش درصد یافته است که در این میان محورهای شمالی در صدر قرار داشته و طی 24 ساعت گذشته نیز شاهد ترافیک در این محورها بوده ایم.
شمار بیکاران سوییسی از 169 هزار نفر گذشت.
با اقدام دولت بایدن برای بازبینی ریسکهای امنیت ملی مرتبط با فعالیت شرکتهای فناوری چینی که تحت دولت ترامپ مطرح شده بودند، فروش اجباری سرویس ویدیویی تیک تاک به شرکتهای والمارت و اوراکل به مدت نامعلومی مسکوت شد.
نرخ تورم آمریکا بدون تغییر در سطح 1.4 درصدی باقی ماند.
مدت‌ مدیدی است که شاخص کل بورس بین دو کانال یک میلیون و 100 تا یک میلیون و 200 هزار واحد در نوسان است. در حالی که از طرفی یک سری عوامل جلوی ریزش بیشتر بازار سرمایه را می گیرند، از طرف دیگر عواملی هستند که به این نزول دامن می زنند.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، چهارشنبه تحت تأثیر افت ارزش دلار آمریکا و امید سرمایه‌گذاران به تصویب بسته کمک مالی این کشور، به رشد خود ادامه داد.