قیمت هر اونس طلا امروز با 0.21 درصد کاهش به 1790 دلار و 63 سنت رسید.
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز چهارشنبه 29 بهمن 1399 اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 30 ارز کاهش و 5 ارز افزایش یافت.
در پاییز سال ١٣٩٩، در بخش غلات، متوسط قیمت ذرت دانه ای ٣٥٩٤٠ ریال و برنج ٢٤٤٥١٦ ریال بوده که نسبت به فصل پاییز ٩٨ به ترتیب ١١٤.١ و ٣٨.٤ درصد افزایش داشته است.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، چهارشنبه تحت تاثیر افزایش قیمت دلار و رشد سود اوراق قرضه آمریکا به پایین‌ترین سطح در 2 هفته گذشته رسید.
گروه صنعتی ایران‌خودرو سیزدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه شش محصول شش محصول 206 صندوق‌دار، پژو پارس بنزینی، دناپلاس، راناپلاس، سورن پلاس و سمند LX را از صبح امروز (چهارشنبه) آغاز و به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه دوم اسفند ماه) به اجرا خواهد گذاشت.
قیمت نفت برنت دریای شمال امروز با 4 سنت افزایش به 63 دلار و 39 سنت رسید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در دو تا سه پرونده درباره تخلفات بورسی، به جد در حال انجام اقدامات خود هستیم و هماهنگی قضائی را نیز در این رابطه انجام داده‌ایم.
قیمت نفت خام در معاملات امروز در بازارهای جهانی، در حالی با افزایش همراه شد که جبهه هوای سرد برخی تاسیسات نفتی آمریکا را تعطیل کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به برخی تحرکات دشمنان در حذف ظرفیت های رقابتی ترانزیتی، انرژی و پتروشیمی ایران هشدار داد.
بانک مرکزی اعلام کرد: 23.6 هزار میلیارد ریال اوراق بدهی دولتی طی هفته منتهی به 28 بهمن‌ماه 1399 توسط سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی خریداری شد.