شاخص فرابورس در معاملات امروز با افت 149 واحدی همراه شد و بر روی کانال 17 هزار و 253 واحد ثابت ماند.
ارزش بازار در پایان بهمن ماه 99 در مقایسه با ماه مشابه سال قبل به میزان 31845972 میلیارد ریال برابر با 183 درصد افزایش یافت و از 17402995 میلیارد ریال به 49248967 میلیارد ریال رسید.
قیمت فلزات پایه در معاملات روز دوشنبه با خوش بینی به افزایش تقاضا تحت تاثیر بهبود اقتصادی، صعود کرد و هر تن مس از مرز 9000 دلار عبور کرد.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک از کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت مسکن تهران طی ماه گذشته (بهمن 99) خبر داد و گفت: این اتفاق برخلاف میل باطنی برخی روی داده است.
رئیس سازمان صمت استان تهران گفت: تقاضا برای سرمایه گذاری در استان تهران افزایش یافته است و واحدهای صنعتی برای گرفتن کارگر ساده دچار مشکل هستند و حتی تعداد عرضه کار بیشتر از نیروی کار است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست 5 ساعته مجازی با مدیران ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور تاکید کرد: شفافیت راه بی بازگشت این وزارتخانه است.
درحالی نمایندگان کارگری اعتقاد دارند که اجرای ماده 7 قانون کار می تواند باعث کاهش انعقاد قرادادهای موقت شود که هیچ کس در کشور به فکر اجرای این ماده قانونی و حفظ منافع کارگران نیست.
گلدمن ساکس برآورد خود از قیمت نفت برای سه‌ ماه سوم امسال را افزایش داد و به 75 دلار برای هر بشکه رساند.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه، تحت تاثیر افت ارزش دلار در برابر یورو و پوند انگلیس رشد کرد.
وزیر نفت عراق اعلام کرد قرارداد پیش‌پرداخت نفت خام با شرکت نفت دولتی ژینهوا اویل چین را که قرار بود برای خرید 5 ساله نفت بصره عراق بسته شود، متوقف کرده است.