رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران می‌گوید صادرکنندگان برای فروش ارز خود، خریدار کافی پیدا نمی‌کنند و این جدیدترین مشکلی است که در مسیر تجارت کشور به وجود آمده است.
افزایش قیمت زمین و مسکن در یکسال اخیر باعث شد تا خانه دار شدن کارگران به موضوعی سخت و رویایی تبدیل شود.
قیمت نفت خام در معاملات امروز، چهارشنبه، افت کرد اما نزدیک به رکوردهای یک ساله خود باقی ماند. امید به بازگشایی قرنطینه‌ها افت قیمت نفت را محدود کرد.
آخرین اطلاعات دریافتی از 2251 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری در جمعه ٨ اسفند ١٣٩٩ نشان می دهد تردد وسایل نقلیه نسبت به روز قبل، 16 درصد کاهش داشته است.
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان" امکان تامین مناسب قطعات را نداریم" خواستار نگاه ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به مشکلات ایران ایر شد.
هر چند که طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت وضعیت بازار روغن عادی است، اما در میانه صحبت‌های مسئولان این بخش به افزایش قیمت جهانی روغن، احتکار خانگی و برخی مشکلات مربوط به واردات، به عنوان دلایل نابسامانی در بازار این محصول اشاره شده است.
در حالی که افت قیمت اوراق قرضه سبب رشد ارزش دلار شده و با افزایش احتمال رشد قیمت نفت، احتمالا در هفته ها و ماه های اخیر نفت بیشتری به بازار عرضه خواهد شد، قیمت نفت روز جمعه شاهد کاهش بود.
بارکلیز پیش بینی خود از قیمت نفت خام برنت در سال 2021 را 7 دلار بالا برد و 62 دلار در هر بشکه اعلام کرد.
بانک آمریکا پیش‌بینی می‌کند قیمت نفت با سرعتی بی‌سابقه طی سی سال گذشته افزایش می‌یابد و متوسط قیمت نفت خام طی 5 سال آینده بین 50 و 70 دلار در هر بشکه خواهد بود.
مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا گفت: پس از بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از مناطق حاشیه‌ای چابهار، با هماهنگی‌های انجام شده توسط بنیاد علوی و هلدینگ برق و انرژی صبا طی 3 تا 4 ماه آینده، ساکنان این مناطق از نعمت روشنایی برق برخوردار می‌شوند.