هر چند که طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت وضعیت بازار روغن عادی است، اما در میانه صحبت‌های مسئولان این بخش به افزایش قیمت جهانی روغن، احتکار خانگی و برخی مشکلات مربوط به واردات، به عنوان دلایل نابسامانی در بازار این محصول اشاره شده است.
در حالی که افت قیمت اوراق قرضه سبب رشد ارزش دلار شده و با افزایش احتمال رشد قیمت نفت، احتمالا در هفته ها و ماه های اخیر نفت بیشتری به بازار عرضه خواهد شد، قیمت نفت روز جمعه شاهد کاهش بود.
بارکلیز پیش بینی خود از قیمت نفت خام برنت در سال 2021 را 7 دلار بالا برد و 62 دلار در هر بشکه اعلام کرد.
بانک آمریکا پیش‌بینی می‌کند قیمت نفت با سرعتی بی‌سابقه طی سی سال گذشته افزایش می‌یابد و متوسط قیمت نفت خام طی 5 سال آینده بین 50 و 70 دلار در هر بشکه خواهد بود.
مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا گفت: پس از بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از مناطق حاشیه‌ای چابهار، با هماهنگی‌های انجام شده توسط بنیاد علوی و هلدینگ برق و انرژی صبا طی 3 تا 4 ماه آینده، ساکنان این مناطق از نعمت روشنایی برق برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش از تشکیل کنسرسیومی متشکل از بانک ها و هلدینگ های فعال کشور با هدف اجرای طرح جامع توسعه جزیره هندورابی خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نرخ سوخت واحدهای صنعتی، پالایشگاهی، فولادی، پتروشیمی و سیمانی را مشخص کردند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز دوشنبه 4 اسفند 1399 در معاملات بازار آزاد تهران به 10 میلیون و 900 هزار تومان رسید.
وزیر کار گفت: در این دولت تلاش شد حداقل دستمزد کارگری، متناسب با تورم تعیین شود، طی این  سال‌ها، تعیین حقوق دستمزد کارگری، 3.1 درصد از میانگین تورم بیشتر بوده است.
وزیر صمت با بیان اینکه حذف بروکراسی اداری در مدیریت اقتصاد کشور موثر است، گفت: وزارت صمت باید حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران را جهت روان‌سازی سرمایه‌گذاری و تولید در دستور کار بگذارد.