شاخص بورس در ابتدای معاملات امروز شنبه 9 اسفند 1399 با افت 7894 واحدی به یک میلیون و 197 هزار و 938 واحد رسید.
شانزدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24:00 روز یکشنبه دهم اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
نمایندگان مجلس، آستان قدس رضوی، مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه نیروهای مسلح و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را موظف به پرداخت مالیات کردند.
سازمان هواشناسی با پیش بینی جو آرام در اکثر مناطق کشور طی 24 ساعت آینده از بارش برف و باران در 11 استان تا روز دوشنبه خبر داد.
قیمت نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه آوریل در پایان معاملات دیروز با 75 سنت معادل 1.1 درصد افت به 66 دلار و 13 سنت رسید.
رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران می‌گوید صادرکنندگان برای فروش ارز خود، خریدار کافی پیدا نمی‌کنند و این جدیدترین مشکلی است که در مسیر تجارت کشور به وجود آمده است.
افزایش قیمت زمین و مسکن در یکسال اخیر باعث شد تا خانه دار شدن کارگران به موضوعی سخت و رویایی تبدیل شود.
قیمت نفت خام در معاملات امروز، چهارشنبه، افت کرد اما نزدیک به رکوردهای یک ساله خود باقی ماند. امید به بازگشایی قرنطینه‌ها افت قیمت نفت را محدود کرد.
آخرین اطلاعات دریافتی از 2251 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری در جمعه ٨ اسفند ١٣٩٩ نشان می دهد تردد وسایل نقلیه نسبت به روز قبل، 16 درصد کاهش داشته است.
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان" امکان تامین مناسب قطعات را نداریم" خواستار نگاه ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به مشکلات ایران ایر شد.