در حالی که دلار تضعیف شده و مجلس نمایندگان آمریکا بسته محرک مالی 1.9تریلیون دلاری را به‌تصویب رسانده است، قیمت طلا روز دوشنبه شاهد افزایش حدود یک‌درصدی بود.
سخنگوی گمرک گفت: کارنامه تجارت خارجی کشورمان در بهمن ماه، 6 میلیارد و 817 میلیون دلار بود که سهم صادرات، سه میلیارد و 135 میلیون دلار و سهم واردات سه میلیارد و 682 میلیون دلار بوده است.
ارزش دلار برای دومین روز متوالی در برابر ارزهای خارجی افزایش پیدا کرد.
آئین رونمایی از سایت جدید 5G همراه اول، فردا ساعت 14 در برج ستاره ونک تهران برگزار می‌شود.
در بهمن 1399 تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به 3.9 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل 11.4 درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل 70.5 درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی بیش از 97 درصد افزایش یافته و میانگین به متری 28 میلیون و 390 هزار تومان رسیده است.
بانک انگلیسی بارکلیز پیش‌بینی قیمت نفت در سال 2021 را با توجه به عرضه ایالات متحده آمریکا افزایش داد.
معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری از فروش 8 هزار میلیارد تومانی شرکت‌های نانویی در سال جاری خبر داد و گفت: با برنامه‌های اجرا شده از سوی ستاد نانو علاوه بر ایجاد 270 شرکت نانویی رتبه جهانی کشور در انتشار مقالات چهارم است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه اولویت تامین میوه باید بازار داخلی باشد گفت:تقاضای مردم برای خرید میوه کاهش یافته است و این محصول در اولویت‌های اول خرید مردم نیست.
بورس اوراق بهادار تهران امروز در روند نوسانی قرار گرفت و در پایان معاملات شاخص کل با کاهش 11 هزار و 855 واحدی به رقم یک میلیون و 193 هزار و 976 واحد رسید.