وزارت کار آمریکا اعلام کرد در هفته گذشته تعداد آمریکایی‌هایی که برای اولین بار درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کرده‌اند به 750 هزار نفر رسیده است.
رئیس کنفدراسیون صادرات با بیان اینکه خودتحریمی‌ها بیش از کرونا موجب کاهش صادرات شد،گفت: سال 1400 برای صادرات بهتر از امسال خواهد بود؛البته به این شرط که مسئولان نرخ ارز را دستوری کاهش ندهند.
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی ایران در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان هواپیمایی درباره کلاهبرداری در زمینه فروش تور آنتالیا، گفت: 16 سال است که از ایران به آنتالیا پرواز مستقیم نداریم، ارتباطی هم به ویروس کرونا ندارد. اما چرا حالا، نزدیکِ تعطیلات نوروز ذهن مردمی که تور خریده‌اند را با چنین اظهاراتی، مشوش و نگران می‌کنند!؟
مرکز نظارت بر اقتصاد هند (CMIE) اعلام کرد که نرخ بیکاری در این کشور طی ماه گذشته 6.9 درصد بود که بسیار کمتر از 7.8 درصد در فوریه سال 2020 است.
رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی تهران گفت: در تامین میوه شب عید مثل سیب و پرتقال، هیچ مشکلی وجود ندارد و قیمت‌ها تا شب عید رو به کاهش است.
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: پیش بینی شده که در طول هفته منابع طبیعی، بیش از 20 میلیون نهال توزیع شود و مردم در استان‌ها و حواشی شهر ها، کاشت نهال انجام دهند.
در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2315 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.1 درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.
در پی بروز شایعاتی درباره ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ 737 ارمنستان در ایران سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تکذیب آن اعلام کرد: هواپیمای مورد نظر در حال تعمیر و رفع نقص فنی در فرودگاه مهرآباد است.
به گفته وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات به دلیل اعتراضاتی که از سوی مراجع فرهنگی کشور در رابطه با بسته‌های شبانه مطرح شد، اپراتورها این بسته‌ها را حذف کردند، اما اکنون به اپراتورها توصیه شده بسته‌های شبانه را ارائه کنند تا بخشی از بار ترافیکی شبکه را به ساعت‌های کم‌باری انتقال دهند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در پایان هفته گذشته با اقداماتی که بانک مرکزی در مدیریت بین بانکی خصوصا استفاده از عملیات ریپو انجام داد، میانگین نرخ سود بین بانکی به 19.7 درصد کاهش یافت.