یک مقام مسئول گفت: عرضه محصولات آبزی بسته بندی و فرآوری شده با 20 تا 25 درصد تخفیف برای بازارعید از 9 اسفند آغاز و تا هفته سوم فروردین سال 1400 ادامه دارد.
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس)، امروز چهارشنبه 20 اسفند 1399 برای خرید در صرافی‌های بانکی به 23 هزار و 785 تومان و برای فروش به 24 هزار و 265 تومان رسید.
کاهش نرخ سود بین‌بانکی به زیر 20درصد و رایزنی بازار سرمایه با بازار پول به منظور کاهش نرخ سود بانکی، در کنار افزایش حمایت حقوقی‌ها و جمع‌آوری صفوف فروش سنگین، هفته آرامی را برای بورس رقم زد.
معاون سازمان امور مالیاتی عنوان کرد: ثبت نام مودیان از ابتدای اردیبهشت سال 1400 پذیرش فعالان اقتصادی صورت می‌گیرد و اجرای قانون از ابتدای خرداد 1400 آغاز می‌شود.
هکرها با رخنه به شرکت امنیتی ورکادا، به دوربینهای امنیتی مشتریان این شرکت در مکانهایی مانند داخل خودروهای تسلا، بیمارستانها و زندانها دسترسی پیدا کردند.
نوسان و نابسامانی بازار روغن در حالی از ماه های اخیر ادامه دار شده که گزارش های رسمی بیانگر افزایش 68 تا 139 درصدی قیمت این کالا است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 59 سنت معادل 0.87 درصد کاهش به 66 دلار و 93 سنت رسید.
در حالی که سوددهی اوراق خزانه داری آمریکا افزایش یافته و تقویت دلار جذابیت سرمایه گذاری در بازار طلا را کاهش داده است، قیمت فلز زرد پس از جهش دیروز، امروز شاهد کاهش بود.
قیمت نفت خام در معاملات امروز، چهارشنبه، با کاهش وحشت بازارهای جهانی از حملات انصارلله یمن به تأسیسات نفتی عربستان مجددا سقوط کرد.
قیمت جهانی طلا در معاملات دیشب، سه‌شنبه، تحت تاثیر افت سود اوراق قرضه آمریکا بیش از 2 درصد جهش کرد اما صبح امروز بخشی از رشد خود را از دست داد.