رئیس‌کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی به تشریح اولویت‌های بانک مرکزی برای تحقق شعار سال 1400 و اجرای عملی بیانات رهبر معظم انقلاب در ایام نوروز پرداخت.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می‌گوید لااقل در ماه‌های ابتدایی سال جاری نیز احتمالا تعلیق اقتصادی و نبود بستر تصمیم گیری قطعی ادامه خواهد داشت.
رئیس کل گمرک گفت: سال گذشته در مجموع 145 میلیون و 700 هزار تن کالا به ارزش 73 میلیارد دلار از مبادی کشور صادر و وارد شده است.
مدیر کل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: «وزارت صمت» متولی تامین لوازم مورد نیاز از جمله روغن، لاستیک و قطعات یدکی ناوگان حمل ونقل عمومی و جاده‌ای است.
وزارت انرژی عربستان بامداد امروز با تأیید ضمنی حمله‌های پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به جنوب این کشور از آتش‌سوزی در یکی از مخازن ایستگاه فرآورده‌های نفتی در جازان خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد و از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه‌های تهران-شمال و قزوین-رشت، خبر داد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار زمان واریز دومین مرحله از سود سهام عدالت را اعلام کرد.
معاون فنی گمرک ایران ضمن اعلام موانع و عوامل ایستایی در ترخیص اقلام مرتبط با تولید از گمرک بر افزایش هزینه واردات این کالاها تاکید کرد و گفت که در نتیجه مصوبه قانون بودجه مبنی بر تغییر مبنای محاسباتی نرخ ارز در حقوق ورودی، افزایش قابل توجه هزینه واردات مواد اولیه تولید اتفاق می‌افتد که رسیدگی به این موضوع ضروری است.