تبریز- نائب‌رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به انعقاد قرارداد مهم و راهبردی 25 ساله همکاری ایران و چین گفت: این قرارداد موضوعی فراجناحی و تصمیم نظام است.
رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران می‌گوید برای اعطای مجوز واردات واکسن کرونا به بخش خصوصی فرصت سوزی شده است.
بر اساس تغییر رنگ‌بندی شهرهای مختلف کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، خروج و ورود خودروها با پلاک بومی و غیربومی، از و به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و همه دوربین های ثبت پلاک مرکز مدیریت راه ها در این مناطق فعال شده‌اند.
متن گزاره‌برگ در خصوص "برنامه همکاری جامع ایران و چین" منتشر و در آن تاکید شد که در سند جامع همکاری‌های 25 ساله ایران و چین مدیریت، اداره و یا بهره‌برداری از هیج منطقه و یا حوزه‌ای واگذار نشده است.
در پی اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای یکشنبه و دوشنبه، هشتم و نهم فروردین(امروز و فردا)، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد که پلاک‌های غیربومی در طول این دو روز برای پلیس راه ارسال می‌شود.
شاخص بورس در هفته‌ پایانی سال گذشته با 100هزار و 779واحد افزایش، معادل 8.35 درصد رشد کرد.
معاونت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس با اعطای مجوز به 4 شرکت سبدگردان موافقت کرد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال پس از کاهش 3.8 درصدی در روز پنجشنبه، در پایان معاملات جمعه با 2 دلار و 62 سنت معادل 4.2 درصد افزایش به 64 دلار و 57 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0.32 درصد افزایش به 1732 دلار و 52 سنت رسید.
قیمت نفت که در روزهای اخیر با نگرانی از تقاضا سقوط کرده بود، در معاملات امروز، جمعه، به دنبال اعلام این که بسته شدن کانال سوئز ممکن است چندین هفته طول بکشد بیش از 4 درصد جهش کرد.