مرتضی افقه معتقد است هدایت نقدینگی به سمت بورس به افزایش تولید و کاهش تورم منجر می‌شود.
شاخص بورس در هفته‌ نخست معاملاتی امسال با 13هزار و 185واحد کاهش، معادل 1.01 درصد افت کرد.
طلا پس از بدترین شروع سال در چهار دهه گذشته و بزرگترین کاهش قیمت در سه ماهه نخست سال 2021، سه ماهه دوم را با عملکرد بسیار بهتری آغاز کرد اما آیا این روند ادامه پیدا خواهد کرد؟
کمیسیون اروپا اعلام کرد 6 میلیون شغل در اروپا در واکنش به پاندمی کرونا از بین رفته‌اند در حالی که نیمی از این مشاغل در اختیار جوانان بود.
عملیات بازارگردانی نماد معاملاتی «وحکمت» در فرابورس ایران آغاز شد.
61 کشتی باقیمانده از 422 کشتی که به دنبال باز شدن کانال سوئز برای عبور از آن صف کشیده بودند، در روز شنبه از این گذرگاه عبور کردند و کشتیرانی از این کانال کاملا برقرار شده است.
تحقیقات شرکت آی‌اچ‌اس مارکیت نشان داد در ماه مارس تولید اروپا به بالاترین سطح خود در 24 سال اخیر رسیده است.
کمیسیون اروپا اعلام کرد 6 میلیون شغل در اروپا در واکنش به پاندمی کرونا از بین رفته‌اند در حالی که نیمی از این مشاغل در اختیار جوانان بود.
تا پایان سال 99 تعداد 750 محصول و تجهیز نانو در کشور توسعه یافته و گواهی نانومقیاس صادر شده و این تعداد در سال 98 رقم 674 تجهیز و محصول بوده است.
جلسه‌های ادبی و کتاب‌خوانی در حالی این روزها بخشی از روم‌های شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس را به خود اختصاص داده‌اند که در سال‌های اخیر به دلایل مختلفی اغلب به تعطیلی کشیده شدند و چراغ بخش باقی‌مانده از آن‌ها نیز با شیوع ویروس کرونا، بیش از یک سال است که خاموش شده.