بر اساس آمار مرکز آمار ترکیه طی سه ماه ابتدایی سال 2021 میلادی،‌ ایرانی‌ها بیشترین مسکن را در این کشور خریداری کرده‌اند.
رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات دخانی با بیان اینکه افزایش فعلی قیمت سیگار در بازار به دلیل افزایش تقاضای توزیع کنندگان عمده ناشی از انتظارات تورمی است، گفت که به جز یک شرکت، تولیدکنندگان هنوز قیمت‌های جدید خود را اعمال نکرده‌اند.
بورس در سال 1399 با رشد 155 درصد بیشترین بازدهی را در بین چهار بازار موازی به خود اختصاص داد و بازار مسکن شهر تهران با 85 درصد رشد در جایگاه بعدی قرار گرفت.
رشد اقتصادی چین در نخستین فصل امسال نسبت به فصل قبل حدودا سه برابر شد.
شرکت مشاوره انرژی وود مکنزی پیش‌بینی می‌کند رسیدن به اهداف قرارداد اقلیمی پاریس تقاضا برای نفت را کاهش داده و قیمت نفت برنت را تا 2050 تا 10 دلار در هر بشکه پایین آورد.
هشت شرکت تولیدکننده نفت و 5 شرکت خدمات میادین نفتی در سه ماهه اول 2021 در آمریکا اعلام ورشکستگی‌ کرده‌اند که کل بدهی آنها به ترتیب به 1.8 و 7.2 میلیارد دلار می‌رسد.
جابجایی نقدینگی در بورس تهران با خالص خریدی در حدود 1500 میلیارد تومان در مسیر پرتفوی سهامداران خرد به عمده دنبال شد و به این ترتیب نقدینگی طی پانزدهمین هفته متوالی در زمین بازی معامله گران حقوقی حفظ شد.
کارشناسان بورسی معتقدند اگر سرمایه‌گذاران قصد دارند که سود بهتری به دست آورند باید در سال 1400 هوشمندانه‌تر سرمایه‌گذاری کنند.