با سقوط بورس در ایران و رشد همزمان بازار ارزهای دیجیتال در جهان، سرمایه‌های خرد سرگردان حالا به سمت این بازار نوپدید سرازیر شده است. در کنار این اقبال عمومی در جهان و ایران نسبت به این دارایی مجازی، صدها و بلکه هزاران صفحه و کانال در شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی، آموزش و کاسبی در این بازار راه افتاده.
از 4700 واحدی که در زلزله سی‌سخت آسیب دیدند تاکنون مالکان 2800 واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند و عملیات اجرایی حدود 300 واحد تخریبی، آغاز شده است؛ بنیاد مسکن وعده داده تا پایان اردیبهشت 1400 خانه‌های تعمیری و تا پایان تیرماه واحدهای احداثی را تکمیل و تحویل متقاضیان دهد.
دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران معتقد است امروز نبرد با کرونا دیگر از خط مقدم گذشته و کادر درمان و کارگران به دل خطر رفته اند؛ بنابر این نباید بدون اسلحه به جنگ کرونا بروند و بحث ایمن سازی و واکسیناسیون آنها مهم است.
مرحله نخست اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) بانک ملی ایران در سال جدید از روز سوم تا پایان اردیبهشت ماه در شعب این بانک عرضه می شود.
با توجه به اینکه سال گذشته، بازار رمزارزها رونق گرفت و حجم زیادی از نقدینگی به سمت آن حرکت کرد، برآوردها نشان می‌دهد که در آن زمان روزانه معادل 200 میلیارد تومان معامله در این بازار صورت می‌گرفته است.
با ابلاغیه بانک مرکزی به بانک‌ها، مشکل کارت‌های بانکی اتباع خارجی رفع شد که از این پس، این افراد می‌توانند با داشتن مدارک اقامتی معتبر از جمله کارت آمایش، دفترچه اقامت، گذرنامه با روادید، دفترچه پناهندگی و... برای دریافت کارت بانکی با سقف خرید روزانه 15 میلیون تومان اقدام کنند.
پس از چهار دور افزایش متوالی، نرخ بیکاری انگلیس کاهش پیدا کرد.
عربستان با صادرات 7.84 میلیون تن نفت به چین در ماه مارس همچنان بزرگترین عرضه کننده نفت خام به این کشور است.
پس از توافق افزایش 35 درصدی قیمت سیمان سفید توسط تولیدکنندگان، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل کارخانه‌های سیمان، قیمت‌های جدید را که مشمول افزایش قیمت شده، ابلاغ و اعلام کرده است که قیمت‌های جدید از امروز (سه‌شنبه) قابلیت اجرایی دارد.