مهلت تکمیل مدارک اشخاص حقیقی نامزدی در هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت تا پنجم اردیبهشت تمدید شد.
ماه ها در سرما و گرما بر روی زمین کار می کنیم و زحمت می کشیم. با افزایش قیمت کود، سم و بذر و مشکلات دیگر کنار می آییم به امیدی که دست آخر محصولاتمان را بفروشیم و سودی عایدمان شود و از آن طریق معیشت خود و خانواده هایمان را تامین کنیم، ولی در نهایت با تصمیمات نادرست از جمله پایین بودن قیمت خرید تضمینی متحمل ضرر و زیان می شویم؛ به طوری که برخی کشاورزان یا محصولاتشان را از روی زمین برداشت نمی کنند چون صرفه اقتصادی ندارد و برخی دیگر نیز با ضرر بسیارآنها را می فروشند... اینها بخشی از صحبت های پیازکاران جنوب کرمان است.
رئیس اتاق اصناف تهران درباره تمدید محدودیت‌های ضد کرونایی در تهران اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران، گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 همچون هفته‌های گذشته تعطیل هستند.
طبق اعلام بانک مرکزی در بهمن ماه سال گذشته بالغ بر هشت میلیارد و 630 میلیون تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل و دوره مشابه سال قبل 21.2 و 40.3 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
گزارشی از 503 فراوانی رخدادهای رایانه‌ای در فروردین ماه سال 1400 منتشر شده و بیشترین فراوانی مربوط به آلودگی به بدافزار و بات بوده که بیشتر از 140 مورد را شامل می‌شود.
با سقوط بورس در ایران و رشد همزمان بازار ارزهای دیجیتال در جهان، سرمایه‌های خرد سرگردان حالا به سمت این بازار نوپدید سرازیر شده است. در کنار این اقبال عمومی در جهان و ایران نسبت به این دارایی مجازی، صدها و بلکه هزاران صفحه و کانال در شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی، آموزش و کاسبی در این بازار راه افتاده.
از 4700 واحدی که در زلزله سی‌سخت آسیب دیدند تاکنون مالکان 2800 واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند و عملیات اجرایی حدود 300 واحد تخریبی، آغاز شده است؛ بنیاد مسکن وعده داده تا پایان اردیبهشت 1400 خانه‌های تعمیری و تا پایان تیرماه واحدهای احداثی را تکمیل و تحویل متقاضیان دهد.
دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران معتقد است امروز نبرد با کرونا دیگر از خط مقدم گذشته و کادر درمان و کارگران به دل خطر رفته اند؛ بنابر این نباید بدون اسلحه به جنگ کرونا بروند و بحث ایمن سازی و واکسیناسیون آنها مهم است.
مرحله نخست اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) بانک ملی ایران در سال جدید از روز سوم تا پایان اردیبهشت ماه در شعب این بانک عرضه می شود.
با توجه به اینکه سال گذشته، بازار رمزارزها رونق گرفت و حجم زیادی از نقدینگی به سمت آن حرکت کرد، برآوردها نشان می‌دهد که در آن زمان روزانه معادل 200 میلیارد تومان معامله در این بازار صورت می‌گرفته است.