معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی دستورالعمل اقدامات اضطراری مدیریت مصرف برق ساختمان‌های اداری وزارت نیرو را ابلاغ کرد.
سخنگوی انجمن صنعت تایر با اعلام اینکه با تصمیم وزارت صنعت توزیع کنندگان می توانند خارج از حواله ها تایرهای سنگین بفروشند، گفت: حتی سهمیه فروش آزاد تایر سنگین توسط واحدهای تولیدی افزایش پیدا کرده است.
شاخص بورس تهران در معاملات امروز با افت 7 هزار و 708 واحد به سطحی بیش از یک میلیون و 199 هزار واحد رسید.
یک عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، ضمن تاکید بر اینکه در ایام توقف رسمی فعالیت واحدها، قیمت‌های تعیین شده برای سکه و طلا، بر اساس پارامترهای تاثیرگذار و به صورت نسبی و تقریبی تعیین می‌شود، از کاهش 580 هزار تومانی قیمت سکه به دنبال افزایش قیمت هر اونس جهانی طلا و کاهش ارزش ارز طی یک هفته اخیر خبر داد.
مدیر کل عملیات و تعهدات ارزی بانک مرکزی گفت: طی دو ماه‌ اسفند 99 و فروردین 1400، 1.4 میلیارد دلار به کالاهای اساسی تخصیص یافته و بیش از 900 میلیون دلار آن تأمین شده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 37 سنت معادل 0.57 درصد افزایش به 65 دلار و 77 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد رشد به 1787 دلار و 11 سنت رسید.
مدیرعامل شرکت توانیر از کاهش 40 درصدی تولید نیروگاه‌های برق‌آبی به دلیل کمبود بارش‌ها خبر داد.
بیت‌کوین و سایر ارزهای مجازی در معاملات روز جمعه با سقوطی سنگین مواجه شدند که 260 میلیارد دلار از ارزش بازار ارزهای مجازی را از بین برد.
وزارت صمت اعلام کرد: ‌علی رغم شرایط سخت تحریمی و محدودیت‌های کرونا، از 25 کالای منتخب صنعتی، 16 کالا در 12 ماهه 1399 با افزایش تولید روبه رو بوده است.