فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت:ایستگاه برج میلاد با توجه به قرارگرفتن در مجاورت بیمارستان میلاد و مجموعه تفریحی- گردشگری برج میلاد توانسته عامل مهمی در توزیع عادلانه امکانات است.
آنطور که وزیر صمت 13 آبان وعده داد قیمتها باید از اواسط آبان «به طور محسوس» در بازار کاهش می یافت اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه قیمت اقلامی مثل تخم مرغ و پوشک سیر صعودی هم به خود گرفت.
ارزش دلار مقابل تمامی ارزهای معتبر کاهش یافت.
وزیر نیرو گفت: به مشترکان پر مصرف آب برای تغییر نحوه مصرفشان مهلت شش ماهه داده شده است و در صورتی که در این زمان مشترکان اقدام به کاهش مصرف نکنند با افزایش قیمت مواجه خواهند شد.
میزان خرید خانه در ترکیه از سوی اتباع ایرانی در ماه نوامبر نسبت به ماه سپتامبر 48 واحد کاهش یافت.
طی یکی دو روز اخیر شاخص کل بورس، شاهد ریزش کم سابقه‌ای بوده است، برخی در مورد علت این ریزش تاکید می‌کنند بازار به لحاظ تکنیکالی در شرایط طبیعی اصلاح قرار گرفته است و برخی نیز عرضه های اولیه آبشاری را مقصر می دانند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که لایحه بودجه 1400 بر اساس فرض برداشتن تحریم ها نوشته شده است گفت: لایحه‌ای که امسال تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است ایرادات جدی دارد.
امروز سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت چین چین، لعابیران و تامین ماسه ریخته‌گری در بورس و معامله‌گران شرکت‌های آسیا سیر ارس، داروسازی آوه سینا و شیر پاستوریزه پگاه فارس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
تحلیلگر مسائل بانکی با انتقاد از ساختار بانکهای خصوصی در ایران و بهره برداری از آنها بر اساس منفعت موسسان، گفت: بانک آینده تشکیل شد تا پروژه‌ 85 هزار میلیاردتومانی ایران مال تامین مالی شود.
رئیس اتحادیه خشکبار تهران کف قیمت هر کیلوگرم آجیل شب یلدا را 120 هزار تومان و سقف آن را 170 هزار تومان اعلام کرد.