طی هفته گذشته 860 هزار آمریکایی دیگر برای اولین بار درخواست حمایت از بیکاری خود را در حالی ثبت کردند که ریکاوری اقتصادی آمریکا از بحران کرونا وارد مرحله حساسی شده است.
یک کارشناس صنعت خودرو، با اشاره به روش پیشنهادی انجمن خودروسازان برای فروش در حاشیه بازار و پیشنهاد مجلس برای عرضه خودرو در بورس کالا که خطای راهبردی خواهد بود، هر دو روش را به دلیل عدم پاسخگویی خودروسازان متناسب با نیاز بازار، ناکارآمد دانسته و بهترین راه را اصلاح قیمت خودرو تا رهایی خودروسازان از فروش زیربهای تمام شده و ایجاد سود معقولی برای آن‌ها می‌داند.
قیمت گذاری غلط شورای رقابت باعث شده است تا با کاهش قیمت تولید نهایی کارخانه‌ها کاهش یافته و به این ترتیب تعادل بین عرضه و تقاضا بازار خودرو به هم بریزد.
قیمت جهانی طلا روز جمعه با تداوم نگرانی‌ها در مورد ریکاوری اقتصادی از پاندمی کرونا و تضعیف دلار بالا رفت.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.35 درصد افزایش به 1951 دلار و 25 سنت رسید.
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) از مرز 41 دلار گذشت.
وزیر جهاد کشاورزی قیمت تخم مرغ در درب مرغداری را 12000 تومان و برای مصرف کننده را 14500 تومان اعلام کرد.
فروشندگان خودرو معتقدند فعلا مردم باید دست از خرید خودرو در بازار  بردارند تا شاید با کاهش تب خرید روند افزایش قیمت ها متوقف شود. البته باید دید آیا طرح های فروش می تواند تأثیرات خود را بر مدیریت تقاضا در بازار داشته باشد یا خیر !
در حالی شهریور رو به اتمام است که وزیر راه از معرفی 120 مستأجر به کارتابل بانک ها خبر داده است. اسلامی پیش تر از عملکرد بانک ها در روند کُند پرداخت وام مسکن (ودیعه) انتقاد کرده بود.
رئیس صندوق ثروت ملی عربستان که با عنوان صندوق سرمایه‌گذاری عمومی یا PIF شناخته می شود گفت قرار است دفاتری در نیویورک و لندن باز شود که اولین دفاتر این صندوق در خارج از این کشور خواهند بود.