وزیر نیرو گفت: امسال با درس‌هایی که از سیلاب ابتدای سال داشتیم و شرایط زمستان گذشته سعی کردیم مدیریت مخازن را به شکل دقیق‌تر و مناسب‌تری با همکاری نزدیک‌تر همه دستگاه‌های همکار در استان‌ها انجام دهیم. در زمان حاضر از حدود 50 میلیارد متر مکعب حجم مخازن 40 درصد خالی است و آمادگی کافی را در سطح کشور برای دریافت سیلاب‌های بهاره داریم.
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از افتتاح ادامه آزادراه شهید همت با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در سه شنبه هفته جاری (پس فردا) خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: قرائت کنتورهای خانگی و تجاری گاز با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.
انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان به یک گزارش با عنوان« تصمیم عجیب وزارت صنعت برای صادرات خوراک دام و طیور یارانه‌ای» واکنش نشان داد و جوابیه ای صادر کرد.
جایگاه‌های عرضه سوخت به‌ویژه در مناطق پرخطر کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، روزانه ضدعفونی می‌شود.
شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران با اشاره به هدفگذاری پروژه فاز دوم پالایشگاه آبادان برای ارتقای کیفیت فراورده های نفتی، یادآور شد: این پروژه تاثیری بر ظرفیت پالایشگاه آبادان ندارد و پالایشگاه با ظرفیت کامل در مدار است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز ٢٥ اسفند سال ٩٨ طی حکمی، علی اکبر رضایی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.
سقوط سنگین اخیر بازارهای جهانی به علت نگرانی از شیوع ویروس کرونا ضربه سختی به ثروتمندترین افراد جهان وارد کرده است.
همزمان با کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی، در بازار ایران نیز باوجود نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال، بازار سکه و طلا از ثبات نسبی برخوردار است.
مدیرعامل اتحادیه نانوایان سنتی تهران در واکنش به احتمال تعطیلی نانوایی ها به خاطر کرونا گفت: امروز در کارگاه آرد و نان وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید شد که نانوایی‌ها به هیچ عنوان نباید تعطیل شوند.