فروش اعتبار ی 2 محصول ایران خودرو فردا 20 دی ماه آغاز خواهد شد.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد 10516 واحدی، به ارتفاع 409 هزار و 962 واحد صعود کرد.
بانک مرکزی اعلام کرد: شبکه بانکی 180 هزار و 686 فقره تسهیلات قرض الحسنه و یارانه‌ای برای بازسازی اماکن مسکونی پرداخت کرده است.
یک فعال کارگری با بیان اینکه عیدی کارگران زمانی به دردشان می‌خورد که بتوانند استفاده بهتری از آن داشته باشند، از کارفرمایان خواست که عیدی و پاداش پایان سال کارگران را زودتر به حسابشان واریز کند.
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران از صدور مجوز افزایش قیمت 10 تا 20 درصدی محصولات مربوط به این انجمن طی سه ماه گذشته خبر داد.
آخرین آمار منتشره از ثبت دامنه‌ در مرکز ثبت دامنه کشوری حاکی است که تاکنون بیش از یک میلیون و 155 هزار دامنه فعال فارسی به ثبت رسیده و پسوند دات‌آی‌آر (ir.) بیش‌ترین دامنه‌ی فعال را دارد.
یکی از شائبه‌هایی که این روزها در مورد بنزین مطرح می‌شود غیب شدن سهمیه بنزین از کارت سوخت افراد است اما جای نگرانی نیست چراکه تنها سهمیه بنزین خودروهایی غیب می‌شود که مالکان آن‌ها به روند سوختگیری درست بی اعتنا هستند.
در حالی‌که دامداران از ارزان نشدن قیمت گوشت متناسب با کاهش قیمت 40 درصدی قیمت دام گلایه می‌کنند، سازمان حمایت آمار دیگری از تغییرات قیمت‌ها ارائه داده است.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک با اشاره به عرضه فزاینده از سوی رقیبانی فراتر از آمریکا، دورنمای ضعیف‌تری برای بازارهای جهانی را ترسیم کرد.
دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه علت افزایش قیمت آن‌را افزایش تقاضای جوجه گوشتی برای تامین مرغ شب عید اعلام کرد.