سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از توقف پرواز های فرودگاه امام‌ خمینی (ره) در تاریخ 29 فروردین ماه 1398 از ساعت 7 تا 11:30 صبح خبر داد.
گمرک ایران طبق مصوبه هیات وزیران، تغییر، اصلاح و حذف 528 ردیف تعرفه گمرکی در سال جاری را اعلام و ابلاغ کرد.
بازار مسکن هر سال در فروردین ماه درگیر خواب بهاری است اما امسال افت معاملات گویا بیش از سالهای قبل است چرا که قیمت اوراق تسه برای اولین بار در چهار سال گذشته به کانال 40 هزارتومان سقوط کرد.
رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت و گوشی می‌گوید: چنانچه در ماه رمضان نرخ ارز به سمت نزولی حرکت کند قیمت موبایل ارزان خواهد شد اما بالعکس این موضوع هم وجود دارد. ممکن است با عدم مدیریت بانک مرکزی بازار ارز با برخی تنش‌ها مواجه شود که همین موضوع قیمت موبایل را گران می‌کند.
ابلاغیه جدید بیمه مرکزی ایران مبنی بر هزینه مابه‌التفاوت بیمه شخص ثالث در سال 98 قیمت خودروها را دستخوش تغییراتی کرده است.
مدیرعامل فرابورس ایران به مردم توصیه کرد تا به صورت مستقیم در بورس سرمایه‌گذاری نکنند.
با اعلام بانک مرکزی به صرافی‌های بانکی، امروز جمعه 23 فروردین 98 فعالیت ادامه داشته و قیمت دلار برای فروش 13740 تومان تعیین شده است.
بانک مرکزی ژاپن از اسکناس های جدید 1000، 5000 و 10هزار ینی خود رونمایی کرد.
موسسه گارتنر در تازه‌ترین گزارش خود از پرفروش ترین برندهای رایانه‌های شخصی و لپ تاپ در سه ماهه نخست سال 2019 میلادی خبر داده است.
مقام مسئول بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بازسازی 9 ماهه پلدختر خبر داد و گفت: امروز ارزیابی خسارت‌های وارد شده به شهر پلدختر به اتمام می‌رسد و بلافاصله کار بازسازی شهر و روستاهای پلدختر آغاز خواهد شد.