ارزش دلار در آخرین روز از معاملات هفتگی مقابل بیشتر ارزها افزایش یافت.
ورود موج تازه سرمایه های ورودی باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتالی از جمله بیتکوین شد.
سازمان بورس اعلام کرد: زمان بندی معاملات در بازارهای بورس و فرابورس، با توجه به فرارسیدن شب های قدر همانند قبل و بدون تغییر خواهد بود.
اطلاعات یورواستات نشان می‌دهد اقتصاد اروپا به دنبال یک دوره کوتاه رشد در فصل تابستان، دوباره به خاطر موج جدید کرونا راکد شده و دومین فصل پیاپی رکود اقتصادی را در سه ماهه اول 2021 تجربه کرده است.
قیمت طلا در این هفته در هند به دنبال افزایش موارد ابتلای روزانه به کرونا و وضع محدودیت‌های گسترده، 2 دلار پایین‌تر از قیمت رسمی داخلی اعلام شده است.
بنا بر نظرسنجی ماهانه رویترز، قیمت نفت امسال تحت تاثیر واکسیناسیون کووید 19 که تقاضا را احیا می کند و محدودیت عرضه اوپک پلاس بالاتر می‌رود اما وخامت بحران پاندمی در هند و نقاط دیگر ممکن است مانع زا شود.
نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد در پی ناتوانی اونس طلا در شکستن بالای مرز 1800 دلار با وجود افزایش فشارهای تورمی، سیاستهای پولی فوق تسهیلی و تمایل دولت به هزینه بیشتر، عصبانیت زیر پوست بازار طلا خزیده است.
آمار صندوق GGFR بانک جهانی نشان داد در سال 2020 که سال کم سابقه ای برای صنعت نفت و گاز بود، تولید نفت هشت درصد کاهش یافت در حالی که مشعل سوزی جهانی به میزان پنج درصد کاهش پیدا کرد.