رئیس اتاق اصناف تهران گفت: بازار بزرگ تهران و پاساژها از امروز بازگشایی و مجاز به فعالیت هستند اما گروه های شغلی 3 و 4 به هیچ وجه امکان فعالیت را ندارند.
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس) امروز شنبه 18 اردیبهشت 1400 همچنان در کانال 20 هزار تومانی باقی ماند و نرخ آن برای خرید 20 هزار و 234 تومان و برای فروش 20 هزار و 643 تومان است.
بر اساس اعلام اتاق اصناف، واحدهای متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، در شهرهای قرمز سه هفته و در شهرهای نارنجی دو هفته پلمب خواهند شد و نظارت‌ها نیز تشدید می‌شود.
کارشناس اقتصاد مسکن با پیش بینی ثبات بازار مسکن‌،گفت: در شرایط فعلی بازار مسکن میزان حضور تقاضای مصرفی در سطح حداقلی قرار دارد.
طبق مصوبه مجلس بانک ها باید از ابتدای سال 1400، وام ازدواج 100 و 70 میلیونی را به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کنند؛ اما ظاهرا در این خصوص سنگ‌اندازی‌هایی وجود دارد که کار را برای زوجین سخت کرده است.
رئیس انجمن لوازم خانگی ایران از افزایش 24 درصد تولید لوازم خانگی در سال 99 خبر داد.
طبق اعلام یک مسئول وزارت راه و شهرسازی، با دفاتر ثبت اسناد یا بنگاه‌های املاک که در خرید و فروش واحدهای اقدام ملی مسکن مشارکت کنند برخورد می شود.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه 16 فروردین 1400 در بازار آزاد تهران به 9 میلیون و 540 هزار تومان رسید.
با روشن‌ شدن کولرهای آبی طی روزهای اخیر به‌طور متوسط 200 لیتر آب در شبانه‌روز بر مصرف هر خانوار افزوده می‌شود. این میزان از استاندارد مصرف روزانه یک فرد ایرانی بیش‌تر است؛ بنابراین می‌توان فرض کرد که هر خانوار در صورتی‌که از یک کولر آبی استفاده کند گویی یک نفر به سرانه مصرف افراد افزوده شده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: صرافی‌های مجاز و بانک‌ها می‌توانند در چارچوب ضوابط یادشده نسبت به انجام پرداخت‌های ارزی بابت واردات از طریق رمزهای استخراج‌شده در داخل کشور اقدام کنند اما معامله و خرید و فروش رمزارزهای دیگر مجاز نیست.