بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 28 ارز افزایش و 6 ارز کاهش یافت. نرخ 12 ارز نیز ثابت ماند.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنج شنبه 16 اردیبهشت 1400 در صرافی های بانکی برای فروش به 20 هزار و 643 تومان رسید.
در سال جاری بیش از 128 هزار تن شکر وارد کشور شده که در مقایسه با پارسال بیش از 30 درصد افزایش دارد ولی این محصول در بازار گران شده است.
سیر نزولی قیمت‌ها در بازار ارز درحالی ادامه دارد که دلار از ساعتی قبل وارد کانال 20هزار تومان شده است، آن‌طور که فعالان بازار می‌گویند احتمال کاهش بیشتر قیمت دلار وجود دارد.
دبیر انجمن زغال سنگ با اشاره به اینکه متأسفانه دولت در تجهیز معادن زغال سنگ و استقرار پایگاه های امداد و نجات اقداماتی را انجام نداده است، گفت: دولت به جای کمک، حقوق دولتی معادن زغال سنگ را 20 برابر کرده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: برای اطمینان از تامین برق پایتخت در ساعات اوج بار فصل گرما، 600 مگاوات کاهش در مصرف برق این کلان شهر ضروری است.
بر اساس اعلام معاون فنی گمرک تا 12 اردیبهشت ماه بیش از 3 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شده است.
قیمت هر کیلو برنج ایرانی در بازار خرده‌فروشی تا مرز 40 هزار تومان بالا رفته، برنج خارجی هم تا 30 هزار تومان رشد قیمت داشته است.
چک موردی نوعی چک است که به صورت موردی به مشتری حقیقی فاقد دسته چک و دارای حساب جاری داده می‌شود.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 26 ارز کاهش و 12 ارز افزایش یافت. نرخ 8 ارز نیز ثابت ماند.