وزارت صنعت اعلام کرد: میوه های دپو شده اصلا مرتبط با طرح تنظیم بازار شب عید نبوده و صرفاً ناشی از منفعت طلبی برخی از واسطه گران بازار بوده که با عدم عرضه در زمان افزایش تقاضا، قصد ایجاد تنش در بازار را داشتند.
شاخص بورس در 28روز معاملاتی با 135هزار و 445واحد کاهش، معادل 10.36درصد افت کرد.
«یکصد و بیست و سومین» مرحله یارانه نقدی مربوط به اردیبهشت ماه سال جاری امروز دوشنبه 20 اردیبهشت راس ساعت 24/00 پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل تسلا از سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتالی خواست در نهایت احتیاط اقدام به خرید و فروش کنند.
پس از پنج ماه، نرخ بیکادی کانادا افزایش پیدا کرد.
واریز سود سهام عدالت سال 1398 درحالی دو مرحله ای شد که با گذشت حدود دو ماه از پرداخت مرحله نخست، هنوز خبری از واریز بخش دوم این سود نیست.
رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران ضمن اعلام ورشکستگی تعداد زیادی از آرایشگاه‌های زنانه، خواستار حمایت از این صنف شد و از مراجعه کنندگان خواست تخلف از رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به اتحادیه گزارش کنند.
اقتصاد جریان اصلی تا حد زیادی در همگام شدن با سرعت تحولات دیجیتال شکست خورده است و تلاش می‌کند راه‌های عملی برای مواجهه و پرداختن به قدرت فزاینده شرکت‌های عمده فناوری بیابد.
طبق گزارش شبکه جهانی مبارزه علیه بحران‌های غذایی، حدود 20 میلیون نفر در سال گذشته میلادی به جمع افرادی که در بحران غذایی به سر می‌برند اضافه شده و تعداد کل این افراد به 155 میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است.
ارزش معاملات امروز فرابورس هم بیش از 5500 میلیارد تومان رسید که با این حساب معامله گران امروز در دو بازار بورس و فرابورس بیش از 8200 میلیارد تومان داد و ستد کردند.