واریز سود سهام عدالت سال 1398 درحالی دو مرحله ای شد که با گذشت حدود دو ماه از پرداخت مرحله نخست، هنوز خبری از واریز بخش دوم این سود نیست.
رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران ضمن اعلام ورشکستگی تعداد زیادی از آرایشگاه‌های زنانه، خواستار حمایت از این صنف شد و از مراجعه کنندگان خواست تخلف از رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به اتحادیه گزارش کنند.
اقتصاد جریان اصلی تا حد زیادی در همگام شدن با سرعت تحولات دیجیتال شکست خورده است و تلاش می‌کند راه‌های عملی برای مواجهه و پرداختن به قدرت فزاینده شرکت‌های عمده فناوری بیابد.
طبق گزارش شبکه جهانی مبارزه علیه بحران‌های غذایی، حدود 20 میلیون نفر در سال گذشته میلادی به جمع افرادی که در بحران غذایی به سر می‌برند اضافه شده و تعداد کل این افراد به 155 میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است.
ارزش معاملات امروز فرابورس هم بیش از 5500 میلیارد تومان رسید که با این حساب معامله گران امروز در دو بازار بورس و فرابورس بیش از 8200 میلیارد تومان داد و ستد کردند.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: بازار بزرگ تهران و پاساژها از امروز بازگشایی و مجاز به فعالیت هستند اما گروه های شغلی 3 و 4 به هیچ وجه امکان فعالیت را ندارند.
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس) امروز شنبه 18 اردیبهشت 1400 همچنان در کانال 20 هزار تومانی باقی ماند و نرخ آن برای خرید 20 هزار و 234 تومان و برای فروش 20 هزار و 643 تومان است.
بر اساس اعلام اتاق اصناف، واحدهای متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، در شهرهای قرمز سه هفته و در شهرهای نارنجی دو هفته پلمب خواهند شد و نظارت‌ها نیز تشدید می‌شود.
کارشناس اقتصاد مسکن با پیش بینی ثبات بازار مسکن‌،گفت: در شرایط فعلی بازار مسکن میزان حضور تقاضای مصرفی در سطح حداقلی قرار دارد.
طبق مصوبه مجلس بانک ها باید از ابتدای سال 1400، وام ازدواج 100 و 70 میلیونی را به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کنند؛ اما ظاهرا در این خصوص سنگ‌اندازی‌هایی وجود دارد که کار را برای زوجین سخت کرده است.