در حالی که قرار بود از سه شنبه گذشته تا فردا 25 اردیبهشت ممنوعیت تردد در استان‌های کشور اعمال شود، به نظر می‌رسد این مصوبه چندان جدی گرفته نشده است؛ چرا که امروز به ویژه در محورهای شمالی ترافیک سنگینی از ساعت‌ها پیش به سمت تهران به وجود آمده است.
عراق به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد صادراتی ایران، شرایط اقتصادی خاص خود را داشته و نحوه مدیریت این بازار برای صادرکنندگان ایرانی اهمیت فراوانی دارد. نفت خام، روغن‌های نفتی، طلا، قیرنفت، خرما، انجیر و آناناس اصلی‌ترین کالاهای صادراتی اقتصاد عراق را شامل می‌شود.
یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، از صعودی شدن روند قیمت‌ها در بازار طلا و سکه پس از یک ماه آرامش نسبی و تعطیلی واحدهای صنفی خبر داد و اعلام کرد که نوسان افزایشی نرخ ارز طی یک هفته اخیر، سبب رشد قیمت‌ سکه و طلا در بازارهای داخلی شده است.
ایرانی ها کماکان بزرگ ترین گروه خارجی خریدار خانه در ترکیه هستند.
مشاهدات میدانی از سطح بازار حاکی از آن است که قیمت گوشت قرمز نسبت به هفته های گذشته با کاهش نسبی همراه بوده است.
سهام اروپا در معاملات امروز پنج‌شنبه، تحت تاثیر شوک ناشی از گزارش تورم آمریکا سقوط کردند.
علیرغم آنکه پرداخت تسهیلات کرونا با هدف حمایت از صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده پیش بینی شد اما گزارشها حاکی از آن است که تنها بخشی از متقاضیان به استقبال از این وام رفته و موفق به دریافت آن شدند و عوامل متعددی در کاهش استقبال از وام کرونا اثرگذار بوده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته، قوه قضائیه لوکزامبورگ نیز مانند ایتالیا و فرانسه، مانع انتقال دارایی‌های بانک مرکزی ایران به آمریکا شدند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.6 درصد کاهش به 1826 دلار و 89 سنت رسید.
طبق وضعیت بازار موبایل، نگاه ها به بازار تلفن همراه در اردیبهشت ماه به شدت کم‌رنگ شده و در نتیجه آن قیمت موبایل با کاهش 10 تا 15 درصدی همراه بوده است.