اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت تولید صنعتی کشورهای جهانی در فصل پایانی سال 2020 پرداخته است.
قیمت جهانی طلا در پایان معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) تحت تاثیر افت ارزش دلار به دنبال گزارش ضعیف خرده‌فروشی آمریکا، رشد کرد.
سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: بر اساس تصمیم ناظر بازارهای بورس، از امروز شنبه 25 اردیبهشت 1400، دامنه نوسان نمادهای بورسی به مثبت 5 تا منفی 5 تغییر می کند.
شاخص کل بورس تهران، در ابتدای معاملات امروز شنبه 25 اردیبهشت 1400 با افت 2390 واحدی به یک میلیون و 181 هزار و 609 واحد رسید.
ارزش خانه‌های خالی که علیرغم سرمایه گذاری سنگین حدود 200 میلیارد دلاری، خدمتی به اقتصاد کشور نمی کنند و راکد مانده‌اند به اندازه نصف تفاهم‌نامه 25 ساله ایران و چین است.
سخنگوی صنعت برق گفت:آنچه موجب نگرانی صنعت برق به ویژه در پیک مصرف برق تابستان شده است، استخراج رمز ارز در منازل است چرا که هر ماینر به اندازه یک کولر گازی برق مصرف می کند.
یکی از مقامات بانک مرکزی انگلیس گفت این احتمال وجود دارد دولت انگلیس شکلی از پول دیجیتال را برای کسب اطمینان شهروندان منتشر کند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات روز جمعه با یک دلار و 66 سنت معادل 2.48 درصد جهش به 68 دلار و 71 سنت رسید.
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران با اشاره به اعلام جرم قاچاق برای بیش از 350 خودروی گذرموقت به دلیل عدم تحویل به گمرک،گفت:خرید و فروش خودروهای گذرموقت ممنوع و مشمول مقررات قاچاق است.
بیش از 1.7 میلیون نفر از بیکاران را افراد 18 تا 35 ساله تشکیل داده اند.