در پی بروز قطعی مکرر برق در تهران و بسیاری از شهرهای ایران و تأثیر این موضوع بر عملکرد سایت‌های ارتباطی، ایرانسل اعلام کرد نه تنها امکان شارژ مجدد باتری‌های پشتیبان سایت‌های ارتباطی فراهم نیست، بلکه تجهیزات ارتباطی سایت‌ها، در معرض آسیب شدید و جدی قرار دارند.
در جلسه روز یکشنبه(2 خرداد) هیأت دولت به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، وزارت نیرو گزارشی از وضعیت تأمین برق کشور در تابستان سال‌جاری و برنامه‌ها و اقدامات لازم برای گذر از اوج مصرف برق در سال 1400 به هیأت وزیران ارایه کرد.
مراسم اختتامیه پیست اسکی توچال صبح امروز دوم خرداد ۱۴۰۰ با حضور روح الله امداد مدیر عامل شرکت تله کابین توچال و تقدیر ایشان از آقایان دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران و جمعی از پیشکوستان و ورزشکاران این رشته برگزار شد.
اصفهان-وزیر صمت گفت: بخش قابل توجهی از معادن راکد در کشور فعال و پویا می‌شود و در این راستا رفع موانع و تسهیل صدور مجوزها در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه اکنون اقتصاد مهم‌ترین بخشی است که باید اصلاح شود، گفت: دولت باید سرمایه گذار پیشران در اقتصاد باشد نه مداخله گر.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.04 درصد کاهش به 1868 دلار و 60 سنت رسید.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه، در حالی افزایش یافت که ارزش دلار پیش از انتشار صورت‌جلسه‌های فدرال‌رزرو پایین آمد.
قیمت نفت برنت در معاملات امروز، چهارشنبه در حالی بیش از یک درصد افت کرد که دیشب با رسیدن به 70 دلار بالاترین قیمت در 2 ماه اخیر را به ثبت رسانده بود.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 با افت 898 واحدی به یک میلیون و 172 هزار و 614 واحد رسید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال آماده واگذاری است و تلاش داریم در این دولت انجام شود.