بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 11 ارز کاهش و 26 ارز افزایش یافت. همچنین نرخ 9 ارز هم بدون تغییر باقی ماند.
وزیر نیرو ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل قطعی های برق اخیر گفت: برخی پروژه های نیروگاه های برقآبی به دلیل توقف فاینانس متوقف شد.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه قیمت شیرخام فردا در جلسه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان بررسی می شود، از آزادسازی نرخ سبوس خبر داد.
در سال گذشته سه میلیارد دلار و در دو ماه ابتدایی امسال 770 میلیون دلار برای واردات اقلام اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأمین ارز انجام شده است.
مدیر کل نظارت بر توزیع برق کشور گفت: طبق دستور وزیر نیرو و هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش برق حوزه‌های امتحانی قطع نمی‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: امروز، سوم خرداد با همکاری و همراهی قابل تقدیر مشترکان پایتخت در کاهش مصرف برق، حداقل خاموشی ممکن در تهران، اعمال شد.
یک مقام مسئول گفت: امروز، سوم خرداد با همکاری و همراهی مشترکان پایتخت در کاهش مصرف برق، حداقل خاموشی ممکن در تهران اعمال شد.
بر اساس تصمیم شورای رقابت برای افزایش قیمت محصولات خودروسازان داخلی، افزایش بطور متوسط 8.9 درصدی برای محصولات گروه سایپا اعمال شده و لیست قیمت جدید محصولات این گروه خودروسازی مشخص شد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از واردات 20 میلیون تخم مرغ نطفه دار در ماه خبر داد و گفت: در کنار این مساله، واردات مرغ منجمد برای ذخایر استراتژیک در دستور کار قرار دارد تا بازار دچار مشکل نشود.