وزیر راه و شهرسازی از الکترونیکی شدن پرداخت عوارض 11 آزادراه کشور خبر داد و گفت:‌عوارض تمام آزادراه‌ها به‌صورت پیمایشی دریافت می‌شود.
سازمان هواشناسی از رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز و فردا در 12 استان کشور و کاهش 4 تا 6 درجه‌ای دما در شمال شرق خبر داد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 9 سنت معادل 0.13 درصد کاهش به 68 دلار و 56 سنت رسید.
افزایش قیمت مواد اولیه برای ساخت خانه و به دنبال آن، افزایش قیمت خانه‌های جدید باعث کاهش فروش آنها در آمریکا شده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز چهارشنبه 5 خرداد 1400 در معاملات بازار آزاد تهران به 10 میلیون و 290 هزار تومان رسید.
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس)، امروز چهارشنبه 5 خرداد 1400 در صرافی‌های بانکی برای خرید به 22 هزار و 33 تومان و برای فروش به 22 هزار و 478 تومان رسید.
قیمت گوجه فرنگی در بازار به کیلویی 10 هزار تومان رسیده است. رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران می‌گوید که این افزایش قیمت ناشی از تغییر استانهای تامین کننده گوجه فرنگی در کشور و بارندگی‌های اخیر بوده است.
نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی با اشاره به تصویب کلیات طرح بیمه کارگران ساختمانی در مجلس ابراز امیدواری کرد در صورت تصویب نهایی در صحن علنی، همه کارگران ساختمانی در کشور از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند شوند.
رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران می‌گوید با نهایی شدن صدور مجوز تولید و تلقیح انبوه واکسن ایرانی کرونا، مردم نباید نسبت به آن نگرانی داشته باشند. این نگاه که ایران در این زمینه تجربه ندارد به هیچ عنوان درست نیست.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: حتما بروز قطعی آب در تابستان وجود داردو با توجه به طول زیاد شبکه و تعداد زیاد تاسیسات قاعدتا این اتفاق خواهد افتاد اما جزو سیاست های وزارت نیرو این نیست که قطعی آب را حتی در مکان هایی که میزان مصرف و تولید برابر نیست، اعمال کنیم و تلاش داریم شرایط آبرسانی را مدیریت کنیم.