معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشنهاد تمدید زمان ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تا پایان مهرماه را به ستاد ملی کرونا داده ایم که انشاءالله فردا یا پس فردا در این خصوص تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد.
یک کارشناس و حقوقدان بازار سرمایه با اشاره به مشکل نقدشوندگی در این بازار، دو راهکار حقوقی برای رفع این مشکل معرفی کرد.
عراق در ماه مه 2.9 میلیون بشکه در روز نفت با متوسط قیمت 65.46 دلار در هر بشکه صادر کرد که درآمد نفتی آن را تا 5.88 میلیارد دلار افزایش داد.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با انتقاد از وعده های انتخاباتی کاندیداها برای افزایش یارانه ها، تاکید کرد: به نظر می‌رسد برخی نامزدهای بهترین روش جذب رای را سبقت گرفتن در بالا بردن مبلغ پرداختی یارانه می‌دانند.
یک تحلیلگر بازار سرمایه، به بررسی وضعیت بازار سرمایه پرداخت و گفت نشانه هایی از تعادل در بازار سرمایه نمایان شده است و هرچند تا انتخابات نمی‌توان انتظار رشد چشم گیری از بازار داشت، اما می‌توان امیدوار بود که بازار راه تعادل خود را پیدا کرده است.
دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه گوشی‌های وارداتی در فرآیندهای مختلف از تایید نمونه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و بازرسی‌های سازمان حمایت، بررسی می‌شود، گفت: اگر احصا شود که کالای واردشده توانسته این همه سامانه را دور بزند، باید فکری برای این موضوع کرد که تاکنون این موضوع تایید نشده است.
معاون گردشگری که حدود دو ماه پیش از امهال وام کرونا تا شهریورماه 1400 خبر داده بود، اکنون در اظهارات تازه‌ای علت امهال نشدن این وام را توضیح داد.
توییتر هشت روز پس از بازگشایی فرآیند بررسی هویت افراد برای دریافت تیک آبی، بررسی درخواستهای عمومی را متوقف کرد.