قیمت نفت خام در معاملات امروز، جمعه، تحت تاثیر تقویت ارزش دلار سقوط کرد اما شاخص‌های نفت هر دو بالاتر از 70 دلار باقی ماندند.
طبق اعلام بانک مرکزی ترکیه، قیمتها در ماه آوریل نسبت به سال قبل به طور متوسط 32.4 درصد در سراسر این کشور افزایش پیدا کرده که نسبت به ماه قبل 0.4 درصد بیشتر شده است.
رینگ صادراتی بورس انرژی در 24 خرداد ماه شاهد عرضه 50 هزار تن بنزین اکتان 87 بود. در این عرضه که نسبت به عرضه های قبل چشم گیر تر بود، 13مشتری به رقابت پرداختند. قیمت پایه بنزین اکتان عرضه شده440 دلار تعیین شده بود، اما با توجه به تقاضای موجود و رقابت بین خریداران کل محموله عرضه شده با نرخ 558 دلار به فروش رفت که 27 درصد نسبت به قیمت پایه رشد داشت؛ موضوعی که مدیرعامل بورس انرژی ایران به آن اشاره کرد و گفت: ساز و کار معاملاتی بورس انرژی باعث افزایش رقابت و شفافیت در فروش صادراتی فرآورده های نفتی شده است.
بورسهای مهم جهانی عملکرد متفاوتی را از خود نشان دادند.
سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید در 12 استان طی امروز و فردا از کاهش 6 درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر و اردبیل خبر داد.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ طی اطلاعیه‌ای، جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت را از 22 لغایت 27 خرداد ماه 1400 منتشر کرد.
طبق دستورالعمل سازمان امور مالیاتی، کلیه خریداران حقیقی سکه از بانک مرکزی در سال گذشته باید تا پایان خرداد سال جاری نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند که تنها 10 روز فرصت برای این افراد باقی مانده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز با 17 سنت افزایش به 72 دلار و 69 سنت رسید.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ طی اطلاعیه‌ای، جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت را از 22 تا 27 خرداد ماه 1400 منتشر کرد.
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 1.11 درصد کاهش به 1877 دلار و 53 سنت رسید.