تاخیرهای متعدد در توسعه ظرفیت خط لوله نفت از آلبرتا به تولیدکنندگان نفت سنگین کانادا در فاصله سال 2015 تا 2019 حداقل 14 میلیارد دلار آمریکا ضرر زده است.
طبیعت بورس این است که فراز و نشیب دارد ولی در مجموع وقتی بورس را با یک سال گذشته مقایسه می‌کنیم معلوم است که در مجموع رشد خوبی داشته است و بازار بسیار مهمی برای جامعه است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه‌گذاری 25 هزار میلیارد تومانی در بندر شهید رجایی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به زودی سرمایه‌گذاری‌های خارجی نیز در حوزه دریایی و بندری افزایش پیدا خواهد کرد.
وزیر نیرو از اعلام آمادگی ایران برای بازسازی بخش آب و برق مناطق آزاد شده جمهوری آذربایجان خبر داد.
هیأت دولت آیین نامه اجرایی بند(ح) ماده (94) قانون برنامه ششم توسعه، موضوع بیمه بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را تصویب کرد.
مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی اظهار کرد: تولید محصولات فازهای 6، 7 و 8 مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با افزایش 22 درصدی خوراک دریافتی، رشدی قابل توجه داشته است.
بازار کالاهای لوکس چین در سال جاری تقریباً دو برابر شده است، زیرا مصرف‌کنندگان به دلیل شیوع Covid-19 مجبور به مصرف پول نقد در داخل کشور شده‌اند.
کانون سراسری مرغداران گوشتی در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار اصلاح قیمت مصوب مرغ با توجه به افزایش نرخ مصوب نهاده‌های دامی و جوجه یکروزه و سایر مؤلفه‌های تولید شدند.
لایحه تجارت در کمیسیون حقوقی مجلس در حال بررسی است اما با توجه به ابعاد اقتصادی که این لایحه دارد، بهتر است کار بررسی آن به کمیسیون مشترکی با حضور نمایندگان مختلف سپرده شود.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف روزانه گاز کل کشور در نخستین روز زمستان امسال (24 ساعت گذشته) در مقایسه با دوره مشابه پارسال، 55 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.