سمنان- یکی از مطالبات مردم استان سمنان از دولت سیزدهم رفع موانع سرمایه گذاری به خصوص در زمینه معادن است که با وجود تمام ظرفیت‌ها همچنان مغفول مانده است.
اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: خشکسالی در سال زراعی جاری به کشاورزان استان اردبیل بیش از چهار هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از واریز بیستمین مرحله یارانه معیشتی در ساعت 24 پنج شنبه 10 تیر ماه خبر داد.
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: در سال جاری 35 شرکت سود خود را از بستر سامانه جامع اطلاعات مشتریان به حساب بیش از 7 میلیون سهامدار واریز کردند.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: در دوره ای که تقاضا رو به رشد بود، بازار سرمایه مشکلات سایر بازارها را مدیریت کرد؛ طبیعی است که دولت مردم را به بازار سرمایه دعوت کند چرا که بورس باید 5٠ درصد نیاز تامین مالی کشور را برآورده سازد.
سازمان مالیاتی از عملیاتی شدن سامانه اظهارنامه اشخاص حقوقی برای وصول مالیات عملکرد سال 99 خبر داد.
شرکت خودروسازی رنو اعلام کرد که برای تولید باتری خودروهای برقی خود در شمال فرانسه با شرکت انویژن Envision چین و وِرکور Verkor قرارداد همکاری امضا کرده است.
شرکت آمریکایی فورد موتور اعلام کرد که بازوی خدمات مالی این خودروساز یعنی فورد کردیت، فعالیت های خود را در برزیل و آرژانتین متوقف می کند و تا 375 میلیون دلار هزینه غیر نقدی را متحمل خواهد شد.
جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت برای بازه زمانی 5 تا 10 تیرماه 1400 منتشر شد.