مشاور انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی با بیان اینکه 70 درصد صادرات ایران به کشورهای عراق و افغانستان انجام می‌شود، برخی موانع صادرات ماکارونی را تشریح کرد و گفت که به دلیل مشکلات ناشی از تحریم، نبود خطوط کشتیرانی و نیامدن رایزن‌ها به ایران، کشورهای آفریقایی را از دست داده‌ایم.
افزایش مصرف برق، استخراج رمزارزها و نبود نیروگاه های برق آبی صنعت برق را دچار دردسر و خاموشی را مهمان خانه ها کرده و در این شرایط تنها مدیریت مصرف می تواند راه حلی برای دور زدن خاموشی ها باشد.
دامنه روند صعودی بازار سرمایه که هفته گذشته آغاز شده بود، به هفته جاری هم کشیده شد و شاخص کل بورس امروز بیش از 20 هزار واحد افزایش یافت.
ایسنا/چهارمحال و بختیاری
ارزش ریال در صورت احیای برجام مستعد صعود قابل توجهی خواهد بود.
فضای بازار طلا هفته گذشته با ریزش 100 دلاری قیمت این فلز ارزشمند تحت تاثیر جدیدترین موضع بانک مرکزی آمریکا، زیر و رو شد.
مشکلات اخیری که در ارتباط با پایایی سیستم تشخیص چهره به وجود آمده، به شهروندان آمریکایی که در تنگنای اقتصادی قرار دارند، آسیب زده است.
یکی از مزایای داشتن مانیتور بزرگ، امکان مشاهده همزمان دو پنجره یا بیشتر در کنار هم در صفحه نمایش است که در ویندوز 10 به راحتی امکان پذیر است.
قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد افزایش به 1782 دلار و 80 سنت رسید، اما در مجموع معاملات هفتگی با 5 درصد کاهش مواجه بود.
قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه تحت تاثیر رشد ارزش دلار، حدود پنج درصد ریزش کرد و به پایین مرز 1800 دلار سقوط کرد.