سخنگوی صنعت برق گفت:از صنایع عمده که تعطیلات و تعمیرات خود را به این ایام منتقل کرده‌اند تشکر می کنیم و برابر با مصوبه هیأت وزیران که در روز گذشته ابلاغ گردید معادل انرژی کاهش یافته که در دوره بعد مورد استفاده قرار می گیرد با تعرفه صفر محاسبه می‌شود.
وزیر نیرو گفت: در شب توانسته‌ایم 100 درصد نیاز مصرف را تأمین کنیم و در شب گذشته خاموشی نداشتیم، اما در روز این رقم هم اکنون 75 درصد است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم وقتی وارد بورس می شوند نباید همه سرمایه خود را بیاورند، گفت: باید در حدی سرمایه شان وارد بورس کنند که فراز و نشیب آن زندگی شان را به هم نزند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از انعقاد قراردادی در حوزه صنایع کوچک با شانگهای خبر داد.
شرکت توزیع برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص زمان بندی خاموشی های احتمالی در تهران، جدول جدید خاموشی های احتمالی برق پایتخت را منتشر کرد.
سازمان هواشناسی با صدور هشداری درباره ورود موج جدید گرمایی به کشور از افزایش دمای هوا در برخی استان‌ها به 50 درجه بالای صفر خبر داد.
روند صعودی دیدنی نفت رشد 34 درصدی قیمتها از ابتدای سال 2021 تاکنون را به همراه داشت و گمانه زنیهایی را درباره 100 دلاری شدن قیمت هر بشکه نفت در سال میلادی جاری برانگیخته است.
چین که بزرگترین مصرف کننده کالاها در جهان است، پس از تکمیل فروش نخستین عرضه فلزات، با هدف کنترل افزایش قیمت مواد خام، متعهد شد فلزات پایه بیشتری را از ذخایر خود عرضه کند.