رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه قانون مالیات برارزش افزوده منجر به اشتغالزایی در صنعت طلا می‌شود،گفت:براساس قانون جدید، واردات طلا مشمول مالیات نخواهد بود که موجب افزایش ذخایر طلای کشور می‌شود.
رییس اتحادیه واردکنندگان دارو می‌گوید کاهش جدی تخصیص ارز 4200 تومانی در سال جاری، شرایط را برای تولید و تامین داروهای موردنیاز کشور دشوار کرده است.
ارزان‌ترین آپارتمان عرضه شده به بازار مسکن شهر تهران طی چهار روز اخیر یک واحد 45 متری قولنامه‌ای 12 سال ساخت در طبقه همکف واقع در محله یافت آباد است که 385 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
رئیس سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته گفت که کابین آسانسورهای جدید عموما هنگام قطع برق به طور اتوماتیک به نزدیک‌ترین طبقه هدایت می‌شوند، اما اگر به هر دلیل این امر محقق نشد و فرد آموزش دیده‌ای که بتواند مطابق دستورالعمل هر آسانسور، فرد را خارج کند در ساختمان نبود باید با آتش نشانی تماس گرفته شود.
چهارمین پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو در سال جاری که برای دومین بار در تیرماه برگزار می‌شود، از امروز (یکشنبه 20 تیرماه) آغاز شده و به مدت سه روز هم (تا پایان روز سه‌شنبه 22 تیرماه) اجرا می‌شود.
با توجه به بخش نامه بانک مرکزی، دارندگان سهام عدالت و همه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه‌های نقدی یا معیشتی را دریافت می‌کنند، می‌توانند تا سقف هفت میلیون تومان کارت رفاهی دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه هم اکنون 70 تا 75 درصد خودروهای عبوری از آزادراه ها، عوارض را الکترونیکی می دهند، گفت: باید این نرخ به 90 درصد برسد.
بانک مرکزی روسیه در گزارش جدید خود اعلام کرد میزان خروج سرمایه از این کشور در بازه ژانویه تا ژوئن(دی 1399 تا اوایل تیر 1400) سال جاری میلادی 9.6 درصد سقوط کرده است.
نیوزیلند، کانادا و سوئد بالاترین افزایش رشد قیمت مسکن را بر اساس شاخص‌های بلومبرگ در دنیا داشته‌اند. انگلیس و آمریکا هم جزو بازارهای پر خطر هستند.
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با 25هزار و 40 واحد افزایش، معادل 1.99درصد رشد کرد.