وزیر نفت عراق خواستار رفع فوری چالش‌های فنی، اقتصادی و امنیتی در میادین نفتی و تقویت تولید با اتکا به تلاش داخلی و همکاری با شرکت‌های بین‌المللی است.
رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت: با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی و رفع مشکلات نقدینگی، خرید تضمینی دام زنده عشایر در استان‌ های گروه یک خشکسالی آغاز شد.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا انتظار دارد تولید نفت خام این کشور 42 هزار بشکه در روز در ماه اوت افزایش یافته و به 7.907 میلیون بشکه در روز برسد.
رییس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: صنایع شوینده و بهداشتی امسال یک بار بین 20 تا 25 درصد گران شدند و نرخ های جدید نیز از تیر ماه روی کالاها اعمال شد.
قیمت دلار آمریکا(اسکناس) امروز دوشنبه 21 تیر 1400 در صرافی‌های بانکی برای خرید به 24 هزار و 103 تومان و برای فروش به 24 هزار و 590 تومان رسید.
سخنگوی صنعت برق گفت: 51 هزار میلیارد تومان از دولت طلبکاریم.
طی هفت روز، برق 125 شعبه بانک در شهر تهران به دلیل مصرف بالای برق، قطع شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی هزینه تمام شده ساخت و ساز هر واحد مسکن ملی را با احتساب هزینه ساخت و قیمت زمین 700 میلیون تومان اعلام کرد.
یک مقام مسئول کارگری با اشاره به موازی کاری ها و طولانی شدن فرایند صدور مجوز ها در کشور، بر لزوم ایجاد پنجره واحد برای صدور مجوزهای کسب و کار تاکید کرد و گفت: چرا وقتی که فرد از خودش ایده و سرمایه دارد باید ماهها دوندگی کند تا برای راه اندازی کسب و کارش مجوز بگیرد؟
افزایش قیمت محموله های تک گاز طبیعی مایع (LNG) در هفته های اخیر به دلیل تقاضای قوی در آسیا و اروپا که با دمای گرمتر از حد معمول هوا روبرو شده اند، عنوان شده است اما این تنها عامل رشد قیمت نبوده است.