قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز شنبه 26 تیر 1400 در صرافی‌های بانکی برای خرید به 23 هزار و 779 تومان و برای فروش به 24 هزار و 260 تومان رسید.
امارات متحده عربی اعلام کرد که هنوز بر سر توافق کاهش تولید نفت با اوپک پلاس به نتیجه نرسیده‌ است.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: از لحاظ تولید شکر در کارخانجات و همچنین ذخایر موجود شکر، به اندازه کافی در انبارها موجود و جریان تامین کالاهای اساسی برقرار است.
منابع بلوکه شده ایران که با تمدید 90 روزه معافیت از تحریم احتمالا قرار است آزاد شود، به گفته برخی منابع آگاه حدود ١5 میلیارد دلار است.
طبق اعلام بانک مرکزی نرخ ارز، شاخص بورس و همچنین قیمت مسکن در خرداد امسال نسبت به ماه قبل افزایشی بوده است.
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به سید ابراهیم رئیسی پیشنهاد کرد که در انتخاب وزرای جهاد کشاورزی و صمت، به مسائل حوزه دامداری، مرغ‌داری، تأمین علوفه، خوراک دام و طیور و البته ذخایر استراتژیک کشور دقت کند.
افزایش قیمت شیر هنوز در ستاد تنظیم بازار تصویب نشده است تا براساس آن قیمت فرآورده‌های لبنی اصلاح شود، اما چنانچه عدد 6400 تومان در ستاد تنظیم بازار مصوب شود متناسب با آن نرخ 10 قلم از فرآورده های لبنی با افزایش حدود 57 درصدی همراه می شود.
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
سودآور شدن صنعت پالایشگاهی کشور با تعیین قیمت خوراک از مسیر بورس محقق می شود. این تصمیم نه تنها دیگر مانع رانت می شود بلکه باعث رشد سود شرکت های پالایشی می شود.
معاون اقتصادی رئیس جمهور از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تا یک ماه آینده خبر داد.