یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به سید ابراهیم رئیسی پیشنهاد کرد که در انتخاب وزرای جهاد کشاورزی و صمت، به مسائل حوزه دامداری، مرغ‌داری، تأمین علوفه، خوراک دام و طیور و البته ذخایر استراتژیک کشور دقت کند.
افزایش قیمت شیر هنوز در ستاد تنظیم بازار تصویب نشده است تا براساس آن قیمت فرآورده‌های لبنی اصلاح شود، اما چنانچه عدد 6400 تومان در ستاد تنظیم بازار مصوب شود متناسب با آن نرخ 10 قلم از فرآورده های لبنی با افزایش حدود 57 درصدی همراه می شود.
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
سودآور شدن صنعت پالایشگاهی کشور با تعیین قیمت خوراک از مسیر بورس محقق می شود. این تصمیم نه تنها دیگر مانع رانت می شود بلکه باعث رشد سود شرکت های پالایشی می شود.
معاون اقتصادی رئیس جمهور از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تا یک ماه آینده خبر داد.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، برنامه جدید خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از 26 تا 31 تیرماه را منتشر کرد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو، نوزدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه تنها یک محصول آن هم برای اولین بار، اجرا می‌کند. ثبت‌نام برای شرکت در این طرح از امروز (پنجشنبه) آغاز شده است.
افزایش قیمت شکر در شرایطی از سوی مسئولان اعلام شد که این کالا در یک سال گذشته به طور متوسط بیش از 80 درصد گران شده است و تا 18 هزار تومان هم قیمت خورده است.
مرکز آمار ایران از کاهش نرخ بیکاری به 8.8 درصد در بهار امسال خبر داد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) در 100 روزه اول امسال اهم کالاهای مکشوفه قاچاق شامل مواد غذایی، لوازم یدکی خودرو و لوازم خانگی بوده است.