از سال 1396 تا کنون برخی نمایندگان مجلس به دنبال تفکیک وزارت راه و شهرسازی و جداسازی حوزه مسکن از راه هستند که هنوز این موضوع محقق نشده است؛ با این حال نمایندگان اخیرا گفته‌اند برای کنترل بازار مسکن پیگیر طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی و حمل و نقل و لجستیک هستند.
مدیر عامل اتحادیه سراسری دامداران قیمت دام زنده برای ایام عید قربان 1400 را اعلام کرد.
گرچه بعد از درگیری های اخیر ، فعالیت در مرزهای ایران و افغانستان از سر گرفته شده بود، اما طبق اعلام مسوولان گمرک ایران از روز دوشنبه تا پایان روز جمعه هفته جاری به دلیل پیش‌رو بودن ایام عید قربان مرزها از سوی افغانستان بسته خواهد شد.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس خبر داد.
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز یکشنبه 27 تیر 1400 با افت 3590 واحدی به یک میلیون و 307 هزار و 650 واحد رسید.
در حالی گروهی از متخصصان ارز مجازی پیش‌بینی کرده‌اند بیت کوین تا 2050 جای دلار را به عنوان ارز برتر دنیا بگیرد که گروهی دیگر سقوط بیت کوین تا 25 هزار دلار را پیش بینی کردند.
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس گفت: بیش از 10.2 میلیون نفر در صندوق‌های بورسی سرمایه‌گذاری کردند.
بررسی اشتغال در بخش های عمده فعالیت اقتصادی نشان می دهد که بخش خدمات با 48.8درصد بیشترین سهم اشتغال را به خوداختصاص داده است. در مراتب بعدی, بخش های صنعت با 33.2 و کشاورزی با 17.9 درصد قرار دارند.
قیمت انواع رمزارزها و ارزهای دیجیتال را در بازار امروز بیست‌وششم تیرماه 1400 مشاهده کنید.