رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: وزارت جهاد کشاورزی با قیمت 17 هزار و 300 تومان برای هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری موافقت کرده، ولی این قیمت هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.
با توجه به اجرای رجیستری برای تبلت‌های لنوو از شنبه دوم مردادماه، کاربرانی که دارای این دستگاه هستند، باید سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن کرده و نسبت به برقراری تماس و ارسال پیامک اقدام کنند و از سرویس گرفتن دستگاه خود تا قبل از شنبه، مطمئن شوند.
از زمان راه‌اندازی نخستین سایت 5G در ایران یک سال می‌گذرد و در این مدت 10 سایت نسل پنجم اینترنت راه‌اندازی شده است که برخی از آنها قابلیت استفاده توسط عموم مشترکان را نیز دارند و کسانی که گوشی‌های 5G داشته باشند، می‌توانند از امکان اتصال به اینترنت نسل پنج بهره‌مند شوند.
سهمیه بنزین مردادماه ساعت 24 امشب بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته در کارت‌های سوخت واریز می‌شود.
مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد که علت تامه تصادف اتوبوس مسافران در محور هراز عدم توجه راننده به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی او بوده که در این زمینه راننده مادام‌العمر ممنوع الخدمات خواهد شد و با شرکت حمل‌ونقلی مورد نظر به دلیل تخلفات متعدد در این سفر برخورد جدی خواهد شد.
بیشتر ارزهای دیجیتالی در 24 ساعت اخیر صعود بالای 10 درصد داشته اند.
موج گرمای کشنده، قیمت برق در سراسر اروپا را افزایش داده و به فهرست طولانی از عواملی اضافه شده که هزینه های نیرو را در تابستان جاری بالا برده اند.
شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس 16 ماه پس از آغاز فعالیت، سرانجام از مرحله آزمایشی بتا خارج شد و اکنون برای همه کاربران قابل دسترس بوده و نیازی به دعوت ندارد.
اردبیل- معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: کسری مخزن در دشت اردبیل در سال‌های اخیر به 14 میلیون متر مکعب رسیده که این کسری شرایط بحرانی را در دشت اردبیل رقم زده است.