آلمان بیشترین نماینده را در رتبه بندی امسال برترین خودروهای جهان دارد.
پیش‌بینی روند قیمتی مسکن در کشور وابستگی بسیاری به متغیرهای کلانی همچون رشد نقدینگی، نرخ تورم و رشد اقتصادی کشور دارد و باید گفت این عوامل بر همه‌ ارکان ساخت مسکن مانند مصالح ساختمانی و سازه‌های فولادی همچون تیرآهن و میلگرد و سیمان اثرگذار است.
گرگان- مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 گفت: نخستین قطار باری خط عریض، به صورت آزمایشی وارد ایستگاه اینچه برون شد.
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به سیلاب ناگهانی، خسارت به محصولات کشاورزی، برخورد صاعقه و اختلال در تردد جاده‌ای 13 استان هشدار داد.
تأمین مالی جمعی از سال 1997 و با ابتکار گروه راک انگلیسی آغاز شد و اکنون پلتفرم‌های گوناگونی در تلاش هستند با استفاده از روش‌های بازاریابی مانند روابط عمومی، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی کاربر را به سوی این صفحه‌ها هدایت کنند. در میان پلتفرم‌های تأمین مالی جمعی، هفت پلتفرم با شعارهای مشخص، مدعی هستند در این زمینه بهترین هستند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از 399 محله تهران در 250 محله اصلا معامله‌ای انجام نمی‌شود گفت: حتما اگر تلاطمی در بازارهای موازی ایجاد شود، اثراتش در بازار مسکن کمتر خواهد بود و ثبات از واکنشهای فعلی این بازار قابل انتظار است.
برنامه جدید خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از 2 تا 6 مرداد 1400 منتشر شد.
قیمت نفت خام در پایان معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) توانست سقوط سنگین روز دوشنبه گذشته را جبران کرده و این هفته خود را در محدوده مثبت به پایان برساند.