گروه صنعتی ایران‌خودرو پنجمین پیش‌فروش یکساله محصولات خود در سال جاری را از امروز (چهارشنبه) به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم آغاز کرده و این بار به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه 9 مرداد ماه) به اجرا می‌گذارد.
بورس کالای ایران در اطلاعیه ای خطاب به کارگزاران از الزام ارسال اطلاعات مربوط به معاملات و خریداران محصول سیمان از امروز(چهارشنبه) به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اظهار خریداران در سامانه جامع انبارها خبر داد.
هشتمین عرضه اولیه سال جاری با نماد معاملاتی "وهامون" در بازار اول فرابورس ایران امروز، چهارشنبه 6 امرداد 1400، صورت می‌گیرد.
طبق یک قرارداد بین عراق و چین، شرکت‌های چینی در ازای 100 هزار بشکه نفت خام، یک فرودگاه در نصیریه و 90 هزار خانه در شهرک صدر عراق می‌سازند.
وزیر راه و شهرسازی گفت:1.3 میلیون واحد معادل 60 درصد خانه‌های خالی در کشور شناسایی شده است. به این ترتیب تاکنون حدود 870 هزار خانه خالی شناسایی نشده است.
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای با اشاره به فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی نسبت به آسیب محصولات کشاورزی هشدار داد.
بهای معاملات قهوه عربیکا به رکورد بالای جدیدی صعود کرد و روند افزایشی چشمگیر خود را در پی از بین رفتن محصول برزیل بر اثر سرمازدگی، ادامه داد.
میزان مصرف برق دیروز به 66 هزار و 887 مگاوات رسید که در طول تاریخ صنعت برق کشور بی سابقه بوده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تحقق ساخت سالانه یک میلیون مسکن، تاکنون 54 هزار هکتار زمین در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.