رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از افزایش تخصیص اعتبارات هزینه عمومی برای پرداخت مانده مطالبات پاداش خدمت بازنشستگان تا پایان سال 99 خبر داد.
مدیرکل دفتر مهندسی شبکه برق گفت: شب گذشته حدود 60 هزار و 500 مگاوات برق مصرف شد.
یک کارشناس اقتصادی معتقد است که تا زمانی که عدالت در اقتصاد حاکم نشود اقتصاد اسلامی معنا پیدا نخواهد کرد.
مدیر ارتباطات فرابورس ایران با بیان اینکه پیش‌بینی و آینده‌پژوهی درخصوص شکل رسانه‌ها در سال‌های آتی نشان می‌دهد گزاره «آینده تلویزیون، اینترنت است و آینده اینترنت، تلویزیون» در حال محقق شدن است، از راه‌اندازی رسمی VOD تخصصی بازار سرمایه و اقتصاد خبر داد.
سخنگوی سازمان غذا و دارو از ورود اولین محموله واکسن کرونای بخش خصوصی به کشور خبر داد.
میتوان گفت آزادسازی سهام عدالت یکی از بزرگترین و پرچالش ترین اتفاقاتی بود که بازار سرمایه در سال 1399 شاهد آن بود. داستانی که نه تنها پایان خوبی نداشت بلکه به یکی از عوامل ریزش بازار سرمایه هم تبدیل شد و هنوز تکلیف آن به طور کامل روشن نشده است.
قزاقستان دسترسی به شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین مایکروسافت را به دلیل تبلیغات کازینوهای آنلاین و حسابهای جعلی مسدود کرد.
عبدالجبار کاکایی در واکنش به مطرح شدن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مجلس، آن را یک تصمیم کلان سیاسی که بازخورد بدی دارد، می‌داند و می‌گوید که این یک عقب‌نشینی بسیار بد است و هر کسی این تصمیم را گرفته، از سر ناآگاهی بوده است.
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت:لازم است تا ارسال پیامک ثبت چک به گیرنده، هر چه زودتر راه اندازی شود. با انجام این کار، برخی از مشکلاتی که ممکن است در آینده به وجود بیاید برطرف خواهد شد.
ارزش پول ملی آرژانتین بار دیگر به کمترین سطح تاریخی خود رسید.